25. 6. 2017

25 / 6 / 2017

Ahoj ! Já vím, že poslední dobou nepíšu nic na blog a je to hlavně proto, že mě to tak nějak přestalo bavit a ani nemám moc času (dobře, čas by se dal najít..) Vlastně bych ani nenapsala, kdyby si to nepřála babička. 

Poslední dny jsou trochu hektické. Poslední června se stěhuji na nový byt a tak balím všechno do krabic a vůbec mi to nejde. Člověk by nevěřil kolik těch věcí vlastně má ... A to jsem si říkala, že nemám nábytek, takže to nebude tak hrozné, ale už mám tři zaplněné krabice, dva kufry a čtyři IKEA tašky a to zdaleka nejsem u konce. Nejhorší bude to naplňování auta a potom stěhování do nového bytu ve 4patře bez výtahu. Jupíí těším se (hlavně Amadeus který to všechno bude tahat, haha)

Každopádně abych se vrátila ke květnu a červnu. Na konci května jsem měla návštěvu rodičů, byli jsme ve Skanzenu, různě ve městě a dokonce jsme jeli na výlet do Göteborgu. Já jsem tam byla už několik let zpátky s Ester a Isabelle a pro moje rodiče to byla premiéra. No Göteborg jsme měli prochozený během pár hodin a musím teda uznat, že Stockholm se mi líbí víc. Je víc historický, má krásné výhledy atd. Ale tak člověk se musí podívat i do dalších měst, žejo. Ale líbili se mi na Göteborgu ty staré tramvaje, které mi trochu připomínali Brno :)
Hned týden (vlastně to ani nebyl týden) po návštěvě mých rodičů tady byla Terezka. To nás čekala další túra po Stockholmu, zašli jsme na festival jídla - Smaka på Stockholm, vyrobili jsme si vlastní magnum a dokonce jsem byla donucena se dívat na fotbal s Terezkou, Amadeem a Sebastianem. Naštěstí jsem jako jediná vsadila na správný tým a vyhrála jsem - jo a taky jsem už pochopila co je offside, haha !

Červen potom utekl hodně rychle. Opravdu se těším už na prázdniny, protože ve Stockholmu bylo zatím teplo tak 2x za měsíc - no taky šaty jsem na sobě měla zatím dvakrát ... Jinak je pořád hnusně a prší. Taky se snažím chodit hodně do posilky než odletím na dovolenou, protože tam sním na co se podívám. Tak a teď musím zajít do obchodu si koupit něco k jídlu a vymyslet jak to udělám s obědy na celý týden - nechci si totiž kupovat hodně jídla než se odstěhuji aby se mi to nezkazilo a nemusela bych vyhodit plno dobrot. No a potom mě už zbytek dne čeká balení a uklízení. A.momentálně odjel domů, jelikož víte, ja už mám půlku věcí pobalené a tak je to tady docela takové chaotické.. No naštěstí už jen týden a mám to za sebou.

Tak se zatím mějte hezky. Ahoj



1 komentář: