21. 5. 2017

21 / 5 / 2017

Ahojte ! krásnou slunečnou (ve Stockholmu slunečnou) neděli vám přeji. Minulý týden se toho stalo až moc. Pondělí bylo klasické v posilovně po práci, u úterý jsem hlídala Edith a přišla mi nemilá zpráva, že kluk od kterého si pronajímám byt se rozešel se svojí holkou a musí se od ní odstěhovat co nejdříve to půjde a tak potřebuje svůj byt zpět. Hm, špatné pro mě. Takže jsem od úterka nemohla přestat myslet na to, jak a co bude, jelikož hledání bytu ve Stockholmu je jako hledat jehlu v kupce sena. Naštěstí mi pomáhá Amadeus i všichni ostatní ! Příští čtvrtek se jdu podívat na jeden byt ve městě ve který opravdu doufám, jelikož je na Fridhemsplan a za dobrou cenu, tak na mě myslete ať mě slečna vybere a napíšeme smlouvu :)

No ve středu jsme s prací letěli do Malmö na konferenci. Bylo to fajn být zase ve Skåne. Upřímně vám řeknu že tam teda bylo mnohem tepleji a všude všechno kvetlo, dokonce i řepka olejka byla všude. To ve Stocholmu máme stova lístky na stromech (a to na některých ještě ani to ne..) 
Když jsme přiletěli do Malmö jeli jsme na společnou večeři do centra a později jsme zůstali v baru, kde bylo takové teplo že jsme celou noc seděli venku ! trochu jsem si připadala jak ve Španělsku, jelikož to byl takový podobný typ baru a bylo tam hrozně moc lidí a všude byl hluk. Všichni si užívali no... řekněme že to nazvu létem :D  Na hotel jsme se dostali o půlnoci a samozřejmě další den nás čekal dlouhý den.
Ve čtvrtek jsem se vyspala i přes poměrně hodně vypitých vín dobře a bez bolesti hlavy. Následovala hotelová snídaně - to je nejlepší co může být, když máte všude ty dobroty a můžete si vzít co chcete kolik chcete atd.. Po snídani jsme vyrazili do centra Malmö, kde nás čekala konferenční místnost a tři hodiny práce. Po práci byl oběd a po obědě jsme vyrazili do Lund, kde jsme se setkali s firmou Region Skåne, která se stará o nemocnice ve skåne a pracuje ve stejném systému jako my. Bylo fajn poslouchat a vidět jak mají všechno zařízené oni. Jen teda vám řeknu, že na ten skånský přízvuk už nejsem zvyklá a to jsem tam rok bydlela. Po návštěvě u nich jsme se museli vydat směrem na letiště a to jsme už všichni byli strašně unavení. Ono se to nezdá, byla to sice super konference, ale práce bylo dost a člověka to opravdu unaví. Ve Stockholmu jsem potom nasedla na bus a jela na St:eriksplan k Amadeusovi. 

V pátek mě čekala znovu práce a žádná zábava. Amadeus jel se svým tátou na víkend na summerhouse a tak jsem měla takový relaxační víkend pro sebe. Ale už teda se těším až přijede zase zpátky domů. V sobotu jsem byla se ségrou v posilovně a večer jsme měli společné hlídání 7 dětí ! chápete to? sedmi dětí !! ale tak hodné děcka jsem neviděla ani nepamatuji. Všichni si spolu hráli a my se ségrou jsme jen seděli a vykládali si, tak si představuju fajn hlídání, haha. 
Dneska mě už čekala jen pračka večer a úklid celého bytu ještě než přiletí naši. Další týden bude taky dost zatížený. Hned zítra mě čeká kadeřnice, konečně budu mít namelírované odrosty. V úterý je poslední den kdy hlídám Edith. YAAAY naposledy !! tak na to se těším. Ve středu jdu na oběd s Amadeusem, nakoupit všechen alkohol apak vyzvednou rodiče na letišti. Bude toho opravdu hodně. No a ve čtvrtek jdu na ten byt. Tak mi držte palce, zatím ahoj ! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat