5. 4. 2017

5 / 4 / 2017

Ahoj všichni ! Dneska jsem podepsala svoji smlouvu na dobu neurčitou ! jupiii !! Mám z toho opravdu radost, hlavně z těch všech výhod, které mě čekají - SL karta zadarmo (momentálně za ní platím 830sek měsíčně), posilovna zadarmo, příspěvky na jídlo a další věci, takže se těším. :)

Včera jsem byla naposledy za Karlee. Zítra ráno odlétá zpátky do Canady a přiletí nejdřív za rok. Takže to bylo dost smutné loučení. 
Ještě před tím, než jsme jely se ségrou za Karlee, tak jsem se potkala s A. Šli jsme se projít, jelikož bylo krásně a tady člověk nikdy neví kdy se to změní. Z naší 'malé procházky' nakonec bylo 15km a já jsem teda nakonec myslela, že umřu jak mě bolely nohy, haha. První jsme chtěli jít na véču, ale nakonec jsme si koupili jen bagetu v subway a sedli si k vodě se západem slunce ! 


Jinak mě tenhle týden nečeká moc věcí. Čtvrtek bych se chtěla konečně dostat do posilovny, v pátek si udělám relaxační večer, v sobotu jdu se ségrou na kafé a potom přijde Amadeus. Bude mi vařit večeři tak jsem zvědavá, co vymyslí tentokrát ♥  Tak se mějte hezky a užijte si (snad) slunečný víkend. 



Žádné komentáře:

Okomentovat