22. 4. 2017

22 / 4 / 2017 

Ahojte ! poslední dubnový týden před námi a já se už nemůžu dočkat na léto. Opravdu tahle zima se táhne už moc dlouho. 
Přes Velikonoce tady byl Víťa na návštěvě. Z těch pět dní tady jeden svítilo slunce a čtyři sněžilo. Krása. Takovou dovolenou si určitě přál. 
I přes tu strašnou zimu jsme toho stihli docela dost. Ve čtvrtek jsem ho vyzvedla na letišti a jeli jsme ke mě domů se vybalit a nakoupit něco k jídlu. Hned v obchodu s potravinami se Víťovi nejvíc líbilo. Haha ! Večer jsme byli pozvaní k ségře a Peterovi na večeři. A jelikož byl zelený čtvrtek tak nechyběl špenát ani mazanec ! 
V pátek jsme vstávali hned brzy ráno. Já jsem se vůbec nevyspala, jelikož jsem chtěla být hodná a nechala jsem V. spát u mě v pokoji a sama jsem spala v obýváku na zemi. Špatný nápad, jelikož po těch 4 nocích mě opravdu bolely záda jak nikdy předtím. No každopádně, v pátek jsme jeli do města, čekala nás procházka od Östermalmstorg, přes T-centralen, na Gamla stan, Slussen a potom lodí na Djurgården. Víťa se chtěl podívat do skanzenu, takže další dvě hodinky jsme strávili tam. Skazen je fajn ! až na to že zrovna sněžilo a bylo hnusně. Večer jsem byla uplně vyřízená.
V sobotu byl jediný slunečný den ! vyrazili jsme tedy znova do města na procházku okolo přístavu, na most s korunkou a nakonec jsme jeli do IKEA. To bylo Víťovo veliké přání - podívat se do IKEA. Víte, jak když někam jedete a hledáte si do předu co by bylo fajn vidět. Víťa to měl lehké, on si přál jen tu ikeu. Tak jsme si dali masové kuličky, prošli největší ikeu na světě a jeli domů vařit lasagně.
Další den, v neděli, jsme měli naplánované jet na Drottningholm, koupit poslední suvenýry a ještě zajít na radnici. Když jsme se po dlouhé cestě konečně dostali na zámek Drottningholm, začalo neskutečně foukat a chumelit, byla zima jak prase a nedalo se ani procházet tou zámeckou zahradou. Takže jsme to po půlhodině otočili a jeli zase zpátky. Zašli jsme koupit suvenýry a na oběd na pizzu. Poté jsem byla domluvena s Isabelle - pamatujete si na moji kamarádku Isabelle co taky byla aupair v Helsingborgu? Tak se zrovna náhodou stalo, že se svým přítelem taky byli ve Stockholmu přes Velikonoce a tak jsme se se domluvili že všichni zajeme na kafe. Bylo fajn ji po 4 letech zase vidět :)
Po celém dni ve městě s promrzlýma nohama jsme se konečně dostali domů, Víťa už musel balit a já jsem se těšila na poslední noc na zemi. Ještě ten večer se stavila ségra na skleničku vína. 
V pondělí mě pak čekala dlouhá cesta na Arlandu a zpátky. Po odletu V. a čtyřhodinové cestě tam a zpátky mě čekaly čtyři haldy prádla doma. Všechno povlečení, oblečení, ručníky... Jak naschvál ani nefungovala sušička, takže se mi půlka věcí sušila doma na věšáku.
Večer potom konečně přijel Amadeus, který byl celé Velikonoce s rodinou na summerhouse, víte jak to tady chodí - rodinné svátky.
Potom mě už čekal další pracovní (o den zkrácený) týden. V práci to šlo v pohodě, dokonce se mnou bude rozhovor v novinách, docela cool co? ... 
Taky jsem se zase rozhoupala a začala zase cvičit a chodit do gym. Už se těším až půjdu v pondělí, tenhle týden končím brzy, takže to bude super na odpolední cvičení. Taky jsem si nakoupila hodně zeleniny a musím se snažit. Brzy je léto a přece nebudu jak balón na pláži na Krétě.
Teď už čekám na Amadeuse až přijde. Dneska budu dělat nakládané kotlety k večeři (musím toho využít než začnu jíst jen zeleninku a kuřecí maso...) a těším se snad víc než A. (němu to totiž moc chutná !!) Tak si užijte víkend, já se zase brzy ozvu. Zatím ahoj. 

#prayforStockholm. Všechny kytky už oddělali minulé pondělí, ale bylo super, kolik lidí přišlo aby tam tu květinu dalo. I my se ségrou jsme tam byly dát růže. #Stockholm♥



Žádné komentáře:

Okomentovat