2. 4. 2017

2 / 4 /2017


Hurá duben ! (Ve Stockholmu stále nezačalo pořádné jaro...) Ještě dva dny zpátky sněžilo a myslím, že se toho Aprílového počasí jen tak nezbavíme.
Za 10 dní přiletí Víťa, chudák si bude muset vzít i zimní bundu, jelikož u nás zdaleka není těch +20°C co je v Břeclavi... 

V práci jsem měla 'utvecklings dag' kdy jsem jela do jedné z našich nemocnic a dívala se jak pracují na chybách co jim hlásíme. Bylo docela zajímavé vidět jak technici přeberou práci a jak rychle se musí dostat (na koloběžkách) přes celou nemocnici.

V pátek jsme měli u mě doma rozlučkovou párty pro Karlee, která ve čtvrtek odlétá zpátky do Canady. Ségra jí upekla i dort, jelikož na své narozeniny už tady nebude. Bylo nás tady asi 11, tančili jsme na naše společné oblíbené songy, vykládali si atd atd. 
V sobotu ráno, už to taková sláva nebyla.. takový nepořádek co tu byl ... Já jsem neměla čas uklízet hned ráno, jelikož jsme s holkama měly domluvený oběd v Gnarly burger a musela jsem hned odjet. A. sice řekl že mi pomůže, ale já to jeho uklízení znám. Při příchodu domů, jsem se nestačila divit ! Všechno, ale úplně všechno, bylo uklizené, poumývané nadobí, povysávané a ještě jsem dostala i kytky. Kdybych to neviděla na vlastní oči, tak bych řekla že je to aprílový vtip. Byla jsem opravdu příjemně překvapená.

A. jel potom domů, jelikož měl domluvené ještě něco s kamarádem, já jsem se dívala na televizi a nakonec jsem usnula v obýváku. 
Dneska jsem už ale super vyspaná a chtěla bych jet do města. Musím koupit ještě dárek pro Karlee, jelikož v úterý jsem pozvaná na poslední večeři. 
V pondělí bych měla hlídat Edith, musím teda říct, že se mi vůbec vůbec nechce... ale tak zvládnu to! Tak se mějte hezky, zatím ahoj ! 

Žádné komentáře:

Okomentovat