6. 3. 2017

6 / 3 / 2017

Ahojte všichni ! máme tu březen, první jarní měsíc... (ve Stockholmu obden sněží a máme -2°C jaro jak se patří)
Do práce nám přišly dvě nové holky, takže nás bude zase o trochu víc, což je fajn, protože máme opravdu co dělat. Práce mě pořád baví a je to super, protože si přijdu, že jsem našla něco co je opravdu fajn, což je dost důležité ! Po práci jsem se konečně dostala pořádně do posilovny a taky jsem už 6 dní nejedla žádné sladkosti- i když v pátek jsem měla opravdu blízko k tomu abych si něco dala. Ani když si A. otevřel čokoládu, tak jsem nepodlehla... Tak jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží, haha !
Víkend byl taky fajn. V pátek jsem byla u ségry, měly jsme pár drinků, večeři a takový 'holčičí večer'. V sobotu jsem byla celý den s Amadeusem, večer jsme šli na večeři do města. Víte, tak jsem si říkala, že to bude super, dám si šaty... No kdyby mi A. řekl že půjdeme 20 minut někam pěšky, tak bych si to rozmyslela. Večer jsme koukali na takový hezký a smutný film 'Vykoupení z věznice Shawshank'. Opravdu doporučuji vidět (ale určitě nepouštět ve 2 ráno, jelikož má film dvě a půl hodiny...)
V neděli jsme si říkali, že nebudeme lenivět doma a že půjdeme na procházku. No po půlhodině jsme si rozmysleli, jelikož venku hrozně foukalo, že se to nedalo vydržet. Večer jsme si místo vaření koupili pizzu (dietářka no ... ) dali si sklenku vína a koukali na Breaking bad. No a já jsem už dneska ráno vstávala v 5 a čekal mě další pracovní den. Taky mě čekal veliký úklid bytu a zítra mám ještě pračku. Už se těším, až to budu mít za sebou.
Tak se mějte zatím hezky, užívejte si toho krásného počasí v Česku a pošlete mi něco do Sthlm :)

Žádné komentáře:

Okomentovat