22. 3. 2017

22 / 3 / 2017

Ahoj ! sice je pořád březen ale ve Stockholmu to vypadá na aprílové počasí.  Ráno sněhové vánice, kolem oběda prší a po obědě je krásně slunečno a teplo.. Ale už by to mohlo zůstat jen na tom teple a slunci :)

Novinek moc není. V práci dostanu od června smlouvu na dobu neurčitou a hrozně se na to těším !! Budu mít SL kartu zadarmo na celý rok (normálně platím skoro 900sek měsíčně),posilovnu zadarmo, příspěvky na obědy a další různé zaměstnanecké slevy. Takže já jsem opravdu spokojená. 

Taky jsem si konečně koupila letenku do Česka na léto a s Amadeusem jsme už vyřešili naši dovolenou na Krétu!! opravdu, s ním něco řešit je za trest... Ale jak říkám, dalo se to nějak dohromady a tak se už těším na léto, na teplo a popíjení mojita na pláži :)


Jinak není nic nového ve Stockholmu. Nebo vlastně je ! dneska je to 22 dní přesně, co jsem si nevzala nic sladkého. Žádná čokoláda, žádné gumové bonbony ( a to Amadeus jí harribo pořád) ani semlu v práci, cookies a nic co má v sobě 'nezdravý' cukr. Takže teda musím říct, že jsem na sebe pyšná ! chtěla bych to vydržet asi do velikonoc, pak to nepůjde jelikož jako...

Ještě jsem zapomněla, že na začátku dubna odlétá Karlee zpátky do Canady, takže jí příští pátek děláme rozlučkovou party. No a potom mi přiletí Vejťa !!! jeeeej ! :) tak se zatím mějte, ahoj. 

Žádné komentáře:

Okomentovat