5. 2. 2017

5 / 2 / 2017

Ahoj, to nám to ale utíká co? konečně je únor a jsme zase o trochu blíž k jaru.. I když, tady je teda pořád pěkná zima a dneska dokonce zase sněžilo. 
Jinak se mi zdá, že je všechno při starém. V práci je všechno v pohodě, teď jsme nabrali jednu novou nemocnici takže je pořád co dělat. 
V pátek u mě spala ségra, upekly jsme si domácí pizzu, daly si zmrzlinu, víno a koukaly na hříšňák.. no teda upřímně.... já jsem se dívala a ségra usnula hned po deváté. To je hrozné fakt, takhle brzy neusínám ani já a to den co den vstávám v 5 ráno ... haha !
V sobotu jsme vstávaly brzy ráno abychom mohly jet do IKEA na brunch. Musím uznat, že za 50sek jsme obě byly příjemně překvapené. Potom následovalo nakupování, potřebovala jsem konečně nové talíře (teda celou sadu nových talířů) k tomu nějaké hrnce jelikož s jediným hrncem se vaří docela blbě a taky se mi hodila nová pánvička. A znáte to, jak už jste v té ikei, tak si uvědomíte, co víc potřebujete... třeba vařečky, obracečky, milion nových svíček a taky nějaké kytky..:) Jen jsme neměly auto a tahat všechno sebou v metru bylo docela otravné, jelikož to bylo opravdu těžké a moje ramena by opravdu potřebovaly pořádnou masáž !!
Odpoledne potom přišel Amadeus, celý týden mi vykládal o tom jak si uvaříme nějaké maso na šťávě (takové to maso jak se vaří několik hodin v kuse, zrovna to maso, co nemám vůbec ráda... ) no  radost jsem z toho vůbec neměla. Zkoušela jsem ho sice přemluvit abychom zašli na večeři do restaurace ve městě, ale on se tak hrozně těšil na to vařené maso... (ještě že jsem pořídila ten nový kastrol v ikei !! hahaha )
Potom jsme se šli projít, dali si doma skleničku a víc vína a díky bože, se Amadeusovi už nechtělo čekat několik hodin na maso.. jupiiii!! takže jsme si udělali jen rychlý pepřový steak s halloumi sýrem a salátem.  Večer jsme potom koukali na seriál a nakonec si Amadeus vybral film 'Dr. Strange' který vůbec nebyl zajímavý ...
Ráno byla řada na Amadeusovi se snídaní, takže zašel do obchodu pro čerstvé pečivo a nachystal nám super snídani. Jen teda já měla kafe a on pivo... opravdu pivo ke snídani, to teda nepochopím.. 
K večeru jel potom domů, jelikož musel ještě dodělat něco na zítra do práce a já jsem si mohla v klidu uklidit a povysávat - už po několikáte v tomhle týdnu! (ty kamínky, písek atd se do toho bytu nanosí vždy tak snadno ... :/ )  
Teď už jen koukám na můj nedělní program The Bachelor, nachystám si věci na zítra do práce a do posilky a můžu relaxovat. Doufám, že i vy jste měli fajn víkend. Zatím ahoj ! 

1 komentář:

  1. halloumi miluju! :) a pivo ke snídani? to jsou hold chlapi -_-

    OdpovědětVymazat