26. 2. 2017

26 /2 / 2017

Ahoj všichni ! únor je skoro u konce, březen a s ním snad i brzy jaro nám začne.. no, možná ne ve Stockholmu. Tady začalo minulý týden zase sněžit a ještě je na plánu sníh i příští týden. Opravdu jsem měla slzy na krajíčku, když jsem se ve čtvrtek vzbudila, všude to klouzalo, neskutečně foukal vítr a do toho sněžilo, v tu chvíli sem si říkala 'že jsem se nepřestěhovala do Thajska..!tam by bylo teplo..' Každopádně, včera bylo nádherně, slunce celý den (i když v noci zase sněžilo) a snad se to počasí brzy umoudří a přijde jaro :)

V práci mě to baví, máme toho docela hodně a tak se skoro nezastavíme, což je fajn, protože nikdy není nuda ! Po práci mi to tenhle týden moc do posilovny nevyšlo.. Hlídala jsem Edith, byla jsem s Amadeusem a taky jsem byla líná a nikam se mi nechtělo.. Ale já to tenhle týden napravím. Amadeus byl o víkendu se svým taťkou na summerhouse, protože si koupili čtyřkolku (takovou tu velikou terénní) a celý týden mi vykládal jak se tam těší až do vyzkouší ! 
Já jsem byla v sobotu hlídat Edwarda a Luddeho a potom jsem jela se ségrou do města. Šly jsme na kafe a na semlu, kterou jsem tenhle rok ještě ani pořádně neměla (což je teda co říct, jelikož už je to dva měsíce co se prodává...) Potom jsme jely k ní domů, uvařily si večeři a měli super večer při vínku. Opravdu se nám to hodilo ! takové fajn odreagování od všeho :)
Dneska jsem měla úklidový den a až začne být trochu teplo, tak umyju všechny okna (než přiletí naši, aby mamka viděla, jak jsem šikovná, hahaha !! ) a ještě musím dneska udělat všechno prádlo, ale těším se, až to budu mít hotové a lehnu si k televizi s dobrým pocitem.
Taky jsem se loučila s Lillie, která letí na celý březen do Australie ! ta se má co... 

No a příští týden mě čeká konečně posilovna a to jako opravdu, protože v úterý máme ten veliký den, kdy MUSÍTE si dát semlu.. to je prostě dané (a já se na to těším ♥ ) Taky přijde Amadeus a uvidíme co bude o víkendu :) Hezkou neděli všem, zatím ahoj ! :)





Žádné komentáře:

Okomentovat