17. 2. 2017

17 / 2 / 2017

Ahoj všichni ! omlouvám se, že jsem nenapsala dřív, ale nebyl vůbec čas... V práci jde všechno jako po másle, v úterý budu mít další meeting s mojí šéfovou, docela se těším.. 
Během týdne se toho událo docela dost. Jako první malá Astrid už není malá, ale oslavila své páté narozeniny 13.2 ! hip hip hurá ! Já a ségra jsme byly pozvané na oslavu, takže jsem v pondělí v obědové pauze, ještě rychle hledala nějaký dárek. Jen Alfred byl teda zklamaný, že on žádný dárek nedostal.
Valentýna jsem oslavila v posilovně na běžícím páse a vůbec mi to nevadilo. V práci jsme všechny holky dostaly čokoládové srdíčko a želé bonbony, což bylo opravdu milé překvapení. My to s A. neslavíme, už jen proto že hned den po Valentýnovi je naše výročí. Kdo by to řekl, ale už jsem tomu čtyři dlouhé roky. Ve středu jsme sice s A. byli spolu, ale výročí budeme slavit až v sobotu, jelikož švédové se pobláznili a všechny restaurace byly zabookované (a navíc jsem musela vstávat v 5 ráno a to člověk nechce vysedávat po večerech ve městě, haha) Takže v sobotu půjdeme na večeři do města a pak prý dostanu překvapení, tak to jsem opravdu zvědavá !
No hned den na to, ve čtvrtek, měla ségra 22. narozeniny ! hip hip hurá pro ségru. Což mi připomíná, že ještě ve středu jsem na rychlo pekla dort aneb fazolové brownies, ale myslím teda, že se mi povedl... I když Amadeus mi do toho pořád kecal, protože on nemá rád zdravé věci (a nic do čeho dám banán nebo arašídové máslo ...) no každopádně, ségře snad chutnal.. :) 
Dneska jsme s holkama zamluvily na 8 stůl u Jamieho Olivera a půjdeme taky na večeři a pak asi ke mě na pár drinků, tak se moc těším až ty ségry narozeniny pořádně oslavíme :)) 

Naše první společná fotka čtyři roky zpátky :) :D



Žádné komentáře:

Okomentovat