14. 1. 2017

14 / 1 / 2017

Ahojte !! Půlka ledna je za námi a já se opravdu moc těším na jaro. Nejraději bych se vzbudila až tak na konci března. Ve Stockholmu je zima, minulý týden bylo až -18°C, zamrzlé chodníky, plno sněhu... Pak se trochu oteplilo, sníh začal tát jenže do rána zase sněžilo zpátky. Jeden den dokonce byla 'sněhová bouře' foukal neskutečně moc vítr atd. No jak říkám, už by to chtělo jaro :)

V práci je všechno fajn, dost mě to baví :) jen poslední dobou se mi nechce a hlavně mi bere energii hlídání dětí po práci. Takže mám momentálně v plánu všechny děti odříct a místo toho po práci cvičit. :) 

O víkendu jsme s Amadeusem konečně (po mém dlouhém přemlouvání..) zašli do jedné pizzerie o které se říká, že je nejlepší na Lidingö. A opravdu musím uznat že to byla jedna z nejlepších pizza co jsem kdy měla. 
Dneska večer přijdou holky ke mně na dýchánek u vína. Karlee se zrovna vrátila z Kanady a tak si uděláme holčičí večer. 
Zítra si chci jít zacvičit a vyprat prádlo. Večer chce přijít Amadeus tak ho snad přemluvím abychom se dívali na jeden můj oblíbený pořad v televizi. ( jak si jeden chlap vybírá manželku mezi 25 holkama - no Amadeuse to moc nebaví, co si budeme namlouvat, haha !


No a jinak se musím ještě pochlubit jak se rozrůstá moje pandora :) Na Vánoce jsem dostala dva vlastně tři nové přívěšky. Ten červený s kamínky je od mých rodičů, stříbrný od bráchy a ten s perličkou od Amadeuse.





Žádné komentáře:

Okomentovat