1. 1. 2017

1 / 1 / 2017

Ahoj ! tak tu máme nový rok a já bych vám všem chtěla popřát mnoho úspěchů, zdraví, štěstí a plno splněných snů. Já osobně si žádné předsevzetí dávat nebudu, ale chtěla bych se dokopat pořádně zase do posilovny, jelikož prosinec byl pro mě měsícem jídla a přibírání, haha !

Chtěla bych se také ohlédnou zpátky za rokem 2016. Jako každý jiný rok byl plný dobrých i špatných jak dnů tak i rozhodnutí. Mým asi největším rozhodnutím byla změna práce a posunutí se o krok dál od dětí se kterýma jsem pracovala 4 roky...  Vlastně jsem práci měnila hned dvakrát a Locum bylo tím nejlepším zakončením roku !
Další změnou bylo stěhování se. Teda celý ten proces hledání bytu, jezdění na ukázky bytů atd. Nakonec jsem se na konci října přestěhovala do super bytu v Lidingö.

Rok 2016 byl pro mě taky rok cestování a návštěv. Hned v únoru jsem se poprvé podívala do Londýna. V Březnu přiletěl taťka na fotbal do Stockholmu. Na začátku května přiletěli moji rodiče na týden do Stockholmu a zároveň měli možnost se podívat i Finska - kam jsme se ještě ani já nedostala, haha ! Na konci května přijeli Kristýny rodiče s bráchou. V červnu jsme se ségrou měly návštěvu od Kikči s Matějem, se kterýma jsme oslavili i švédský midsommar. V červenci jsem se potom vydala do Česka a týden na to jsme s Amadeusem letěli na ostrov Tenerife, který jsme celý procestovali !

Srpen, jak jsem již psala, byl můj poslední měsíc ve školce. V září jsem se potom stala recepční a zkusila si práci na různých místech po celém Stockholmu. Ať už na recepci Robert Bosch, Scandic Hotels nebo třeba Caverion. Vtipné je že s firmou Caverion spolupracuji i teď jelikož nám pomáhají dělat opravy na některých z nemocnic o které se v Locum staráme.

Rok 2016 nám vzal i dal a taky nás mnoho nového naučil a mně nezbývá než jen doufat, že rok 2017 bude při nejmenším stejně tak dobrý.
A co mě čeká v novém roce? Tak v první řadě se chci soustředit na práci a na sebe. Začít zase cvičit a jíst zdravě. Taky bych si chtěla naplánovat nějakou letní dovolenou třeba na Maltu, Kypr nebo do Řecka. No a taky prodloužený víkend v Praze, kde bych konečně chtěla navštívit Terku, kterou jsem neviděla ani nepamatuji. V květnu mě přiletí navštívit naši a mám v plánu je vzít do Göteborgu, kde ještě nebyli. (a v dalším roce pojedeme do Malmö).
To je asi všechno, co prozatím mám v plánu. Vám všem přeji ještě jednou šťastný nový rok a chci poděkovat všem mým přátelům a celé rodině za všechny společné zážitky roku 2016.





Žádné komentáře:

Okomentovat