7. 12. 2016

7 / 12 / 2016

Ahoj !!! Od minulého týdne jsem neměla čas napsat článek. V pátek jsme měli oslavu, konečně jsem měla mojí 'stěhovací + nová práce párty' .. Bylo nás tady asi 10 a bylo to opravdu super, nad moje očekávání. A taky se mi opět potvrdilo pravidlo = nemíchat hodně fernetu s hodně vínem.. haha! V sobotu už jsem se tak dobře neměla. Celý den jsem měla kocovinu a večer když mi bylo líp, tak moje jediná radost bylo sushi k večeři. 

tohle je jediná přijatelná fotka, která se dá zveřejnit na blog.


V neděli jsme šli se ségrou nakupovat, do IKEI  atd. Nikdy mě nepřestanou překvapovat maminky nahánějící svoje děti mezi regály se skleničkama...
V pondělí byl můj první pracovní den v Locum. Vlastně nevím, jak bych moji novou práci nazvala česky. Haha. Locum je firma, která se stará o chod, renovaci atd všech nemocnic. Můj pracovní den začíná zavoláním na centrálu backup personálu. Potom se odpoví na všechny emaily a v 7.00 ráno otevírá 'kundtjänst'.Potom volají lidi z nemocnic, když potřebují něco opravit, postavit atd... My si musíme do databáze zapsat všechny informace, vystavit na to fakturu a poslat dál tomu, kdo to opraví. Některé telefonáty jsou takové obyčejné jako třeba rozbitá lampa, nebo ucpané umyvadlo. Jindy to jsou telefonáty kdy je prasklá trubka, ze které tryská voda a potřebuje se to opravit co nejdřív to půjde. Úplně nejzajímavější jsou asi telefonáty, kdy na psych. léčebně nejdou zavřít dveře a je risk, že utečou pacienti.. v takových případech jde všechno hrozně rychle. Denně dostaneme cca 160 hovorů a dalších cca 100 emailů.
Je super, že se pořád něco děje a člověk jen nesedí a neprojíždí internet sem a tam. Taky je nás tam cca 10, takže je tam sranda ! Včera mě dokonce moje šéfová  pozvala na oběd - na sushi. Což je opravdu milé, že takhle všechny nové pracovníky zve na oběd. 
Ve zbytku týdne se musím nechat vyfotit na mojí novou kartičku (prozatím používám tuhle, co je na fotce) Taky jsem si vyzvedla svůj nový počítač, kalendář a další potřebné věci. Opravdu zatím nemůžu najít nic, čeho bych mohla litovat.


Akorát je teda pravda, že jsem hrozně unavená a každý večer se těším do postele. V pondělí i včera jsem hlídala díťata, tak nebyl čas ani na Amadeuse. Nemám ani náladu ani cvičení, což není zrovna nejlepší, protože si připadám jak koule haha ! Ale od víkendu to zase vylepším.

O víkendu nemám nějaké veliké plány. Přijde Amadeus, zajedu na Gamla Stan a budu relaxovat se skleničkou vína na gauči, haha.  Je opravdu neuvěřitelné, jak rychle to utíká a už tu bude třetí advent !! A co vaše plány na víkend?? :)
Mějte se hezky, zatím ahoj.





1 komentář:

  1. Leni ty uz budes ve Svedsku 3 roky? Tak to je bomba, nemozem uverit ze som ta sledovala este ked si bola v Cesku :) inak v praci nepotrebujes vediet plynule svedsky pri takej praci?:)

    OdpovědětVymazat