18. 12. 2016

18 / 12 / 2016

Hezkou poslední adventní neděli všem ! Neskutečné, jak rychle to utíká. Můj poslední týden bude dost hektický. Dneska pojedu za Amadeusem a konečně se podíváme na poslední dvě episody LOST. Víte já na to čekám celý týden !!! Takže si musím nachystat věci a jet do města. Zítra mě čeká vstávání brzy ráno a po práci hned musím jet na skatteverket (úřad) abych si po několika letech ve Švédsku konečně vyzvedla svoji ID kartu. Bohužel jediný den kdy mají otevřeno do 18.00 je pondělí takže to opravdu musím stihnout zítra.
V úterý jsem pozvaná na večeři k Alisse a PO. Bude fajn vidět děcka po takové době, ale abych pravdu řekla, vůbec se mi tak nechce... No ve středu mám extra hlídání Edith. Ve čtvrtek se musím pořádně sbalit, rozloučit se s Amadeusem a v pátek táhnout všechny své kufry do práce a hned z práce na letiště. Opravdu se těším do Česka na všechny ♥ (a na trochu klidu !)

Jinak tenhle týden utekl rychle. V práci už sedím a odpovídám úplně sama a opravdu mě to baví, takže super. Taky jsme si se ségrou udělaly vlastní vánoce. Uvařily jsme si lososa se šťouchanými bramborami k večeři a daly si dárky. Já jsem dostala tmavě modrý top, řetízek, hrneček s podšálkem a ještě mi ségra namalovala krásný obraz do ložnice. Takže ještě jednou děkuju !! 
O víkendu jsem měla návštěvu od Zuzky, se kterou jsme si udělaly bramboráky a popíjely víno. Taky jsem byla na nákupech se ségrou a zabalila jsem všechny dárky. No jak říkám, já jsem ready to go ! 

Teď už se opravdu musím jít nachystat ať nepřijedu k A. pozdě. Vaří mi totiž nějakou večeři a já už mám docela hlad, haha ! Zatím se mějte hezky, (babi, dědo a další babi, uvidíme se za týden !)




Žádné komentáře:

Okomentovat