1. 12. 2016

1 / 12 / 2016

Dobré ráno, hezký první prosinec :) Tímto dnem, pro mě začíná odpočítávání do Vánoc - i bez adventního kalendáře, haha ! 
Tímto dnem pro mě taky začíná nová práce.. i když teda, ta začíná až v pondělí, ale dnešek a zítřek mám na vyřízení svých různých věcí které jsem do teď nestihla.

Po čtyřech letech ve Švédsku jsem si konečně vyřídila švédskou ID kartu ! yaaay ! to mi to teda trvalo, ale komu se chce zaplatit 400sek jen za blbou občanku, když mám v peněžence tu českou plus řidičák k tomu, haha ! Ale i tak jsem se tam nakonec dostala. Dokonce na dvakrát. A z toho jsem neměla radost...
Víte,já jsem tam přišla (ono je to docela daleko od Lidingö... až na druhé straně města) a oni mě poslali zpátky pro pas... jenže na internetových stránkách psali, že stačí ID karta -  nenapsali však, že to platí jen pro Finsko, Norsko a Dánsko. Nakonec jsem musela tak či tak jet tam i zpět (protože to byl jediný den kdy jsem mohla tu občanku vyřídit) 
Fotku, co budu mít na občance - no nebude to žádný zázrak. Za to jsem musela podpis psát na třikrát, jelikož jsem nevěděla, že musím mít úplně ten stejný co mám na pasu... já nechci nic říkat, ale pas mám pět let starý a můj podpis se za tu dobu docela změnil, takže mi to tam přišlo jako falšování svého vlastního podpisu, jelikož jsem se pořád nemohla trefit, aby to vypadalo stejně, haha !

Po několika hodinách cestování na skatteverket tam a zpátky, mě čekalo velké kafe v espressu a ještě jsem měla na půl pátou kadeřníka. Tam jsem se ale těšila, jelikož moje odrosty už opravdu potřebovaly nový melír :) Teď jsem zase spokojená a dokonce i překvapená, že se mi to líbí !

koupelnové světlo večer už nebylo žádná sláva


Včera byl můj poslední pracovní den a to se musí v pátek pořádně oslavit ! Takže jsem pozvala pár lidí a určitě to bude fun ! Už se opravdu těším.
Dneska si musím zajít vyřídit ještě pár věcí a odpoledne půjdu hlídat Juni. Musím ji vyzvednout ze školky, tak alespoň potkám všechny děti a učitelky. 
Večer si konečně musím zacvičit, jelikož jsem teď neměla čas. Koupila jsem si cvičící podložku na doma, abych neměla už žádné výmluvy, že podlaha je moc tvrdá, haha !
Teď se musím nachystat, dát si snídani a můžu vyrazit do města. Tak si užijte dnešní první prosincový den, zatím ahoj. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat