6. 11. 2016

6 / 11 / 2016

Víte, jak jsem v minulém článku psala, že ve Stockholmu to sněžení není zase tak hrozné... Tak jsem to zakřikla. 
Začnu asi tím, že pátek se ségrou se nám povedl, pizza byla úplně super, ale byla by lepší se žampiony, které jsem sice měla koupené, ale dost nedomyšlené, jelikož nemám doma otvírák na konzervy. A víte, normálně člověk zajde k sousedům si vypůjčit alespoň na chvilku, ale po zaklepání na čtvery sousedy a nikdo neotevřel dveře jsem to prostě vzdala a moje pizza byla bez žampionů. 
V sobotu ráno jsme řešily problém - jak vyčistit kolečko od kafe na bílém stole (a nešlo to umýt ) a víte co jediné pomohlo? pasta na zuby ! to jsem byla dost překvapená.
Odpoledne jsem jela na nákupy s Amadeusem, a věřte mi, že nikdo není horší než on na nákupy. Tolik obchodů a on si nevybral jedny blbé rifle a jedny boty... Ach jo, horší než holka, opravdu.
Večer jsme měli konečně tu večeři ve vietnamské restauraci. Sushi teda neměli, ale dali jsme si jarní závitky plněné houbami, masem, zeleninou, skleněné nudle s cibulkou a nastrouhaným mangem. A. to teda moc nechutnalo ale mně ano !
Po večeři jsme konečně jeli ke mně na byt, kam se Amadeus konečně podíval poprvé. Při vystoupení z metra začalo neskutečně chumelit, což bylo opravdu nepříjemné, když vám to vítr všechno foukal do obličeje a tak jsem se opravdu těšila až budeme doma. Naštěstí šlo na Amadeusovi vidět, že se mu tady líbí, i když teda už plánuje, jak potřebuji víc dek do obýváku abychom se tam mohli koukat na televizi v teple, haha. Taky mi alespoň vysvětlil jak se koukat na filmy z počítače na televizi a jak fungují ta HiFi co mam v obýváku. 
Spát jsme šli docela brzy, jelikož já jsem už usínala u filmu a i na něm byla poznat únava. 
V neděli jsem vstávala dřív než Amadeus a byla jsem tak hodná, že jsem tu snídani opravdu udělala !! (uf, teď bude zase řada na něm ! haha) Po jídle a sprše jsme jeli každý jinam. A. domů a potom k babičce do Uppsala a já hlídat Juni. 
Což bylo moc fajn. Juni první nemohla uvěřit tomu, že jsem vlastně přišla k ní domů a bylo to pro ni dost zvláštní, jelikož mě dlouho neviděla, ale po chvilce na ní šlo vidět že se otrkala a ukazovala mi celý barák a všechny hračky co měla :) 
Po malé extra práci jsem jela do města za ségrou, kde jsme si dali večeři v jedné čínské restauraci a jeli jsme zase zpátky do Lidingö. 
Mě už jen čekala relaxující sprcha a výměna manželek na youtube, která mě tak baví ! teď se už pomalu chystám spát, jelikož hola hola zítra zase práce volá. Tak hezký zbytek nedělního večera!






Žádné komentáře:

Okomentovat