4. 11. 2016

4 / 11 / 2016

Ahoj všichni v listopadovém měsíci ! Ten nám ve Švédsku začal hezky bíle ... sice (díkybože) sníh nevydržel ve Stockholmu ani ň, ale v jiných částech Švédska, chumelí tak, že jsou problémy a nehody na dálnicích. Vůbec se netěším, až se tohle dostaví i k nám. První sněžný den se nemluvilo v práci o ničem jiném - víte, švédové tak rádi mluví o počasí !!! a to je úplně jedno jestli prší, sněží, svítí slunce, je teplo a nebo je zima.. počasí je prostě TOP téma všech švédů.
Dny začínají i končí dost tmavě a tak se toho ani moc neděje. Já jsem se konečně vybalila, za pomocí ségry, protože k některým věcem bych se jinak nedokopala - to víte, když v 5.00 vstávám do práce a přijdu domů až v 18.00 tak poslední na co jsem myslela bylo vybalování. Ale díky bože, mám to celé na sebou. 

O víkendu se taky konečně vyspím, nemůžu se dočkat. Momentálně peču banánové muffiny, čekám až se staví ségra s bílým vínem a upečeme si vlastní pizzu k večeři. Musíme zapít to stěhování přece. Taky mám pračku, takže si konečně můžu vyprat, to nemůžu se dočkat ♥ 
Zítra jdu s Amadeusem na nákupy... Potřebuje nové boty a já jsem slíbila, že mu pomůžu něco vybrat - a mě vůbec nedělá problém jít nakupovat, haha ! Potom jdeme konečně na tu večeři do té vietnamské restaurace a pak poprvé přijde ke mě na nový byt :) jsem zvědavá, co na to řekne !! 
V neděli odpoledne mám hlídání Juni a hrozně se těším :) (Juni je holčička ze školky !!) už jsem ji dlouho neviděla a byla to moje nejoblíbenější holčička ve školce ♥ 
Taky se musím brzy stavit do IKEA, ale uvidíme, kdy bude čas... zdá se mi že nestíhám vůbec nic, haha..a nemám ani nakoupené dárky na vánoce !!! Zatím se mějte, ahoj ! :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat