27. 11. 2016

27 / 11 /2016

Hezký první adventní večer všem ! Já jsem neskutečně unavená a hrozně se těším až dám sprchu a půjdu spát, ale předtím jsem ještě chtěla napsat jeden rychlý článek.
Chtěla bych asi začít tím, že jsem dostala novou práci a tak mě příští pondělí čeká první den na novém místě. Abych vysvětlila náplň práce.. Budu pracovat ve firmě, která se jmenuje Locum a stará se o všechny nemocnice. Starají se vlastně o to, aby všechno fungovalo jak má, renovuje nemocnice, opravuje atd. Já budu pracovat na pozici 'kundtjänst' což vlastně znamená, že budu zvedat telefony, odpovídat na emaily atd.. když se něco stane v nějaké nemocnici - zavolají nám a my jim pomůžeme vyřešit problém a poté vystavit fakturu. Takže administrativa a přitom hodně komunikace. Hodně se na to těším ! Kanceláře jsou hned ve městě, takže nebude pro mě hodně cestování, plat je taky super a pro mě jistota plného pracovního úvazku. Tak to bylo jen tak na začátek, abych vám řekla, co je u mě nového.

Tenhle týden jsem konečně viděla Lillie, po nějakém měsíci. Upekla jsem koláč a tak jsem pořádně pokecaly, řekla mi nejnovější drby a ještě ostříhala konečky, které už to opravdu potřebovaly. haha !
V sobotu jsme se ségrou navštívili Alfreda a Astrid ! kteří měli opravdu velikou radost, když jsme tam nečekaně přijely na návštěvu.
Večer se potom stavil Amadeus, rozdělali jsme si víno, koupili sladkosti, uvařili večeři, zašli jsme na procházku - jelikož to bylo ještě fajn počasí, koukali jsme na televizi a měli jsme takový fajn večer. Ráno jsme se však probudili do velké chumelenice !! To určitě Amadeus zakřikl, jelikož večer při naší procházce řekl něco jako 'docela mi ten sníh chybí'... a ejhle, ráno nebyl třikrát nadšený, když viděl tu sněhovou vánici. Já jen doufám, že zítra pojedou všechny vlaky tak, jak mají !

No mě zítra čeká další pracovní den a vstávání v 5 ráno, na což se vůbec ale netěším. Taky mám už skoro všechny dárky nakoupené, už mi chybí opravdu jen maličkosti a můžu letět do Česka! Tak si užijte první advent, zatím ahoj.




Žádné komentáře:

Okomentovat