20. 11. 2016

20 / 11 / 2016

Ahoj všichni !! Týden je u konce a tím skoro i moje vánoční nákupy !! haha. Už mi zbývají jen dva dárky a mám všechno nakoupeno - dokonce i zabaleno :) Potom mě bude čekat už jen to nejtěžší - dárek pro Amadeuse. To nikdy nevím, co koupit...

V týdnu jsem byla na jednom interview. Hledám si totiž práci, jelikož tu co mám teď, nebude na plný úvazek a já prostě nechci pracovat jen na poloviční. To bych se doma unudila. Zatím mi ale volají na dost pohovorů, takže uvidím, jak to dopadne a jakou dostanu novou práci !
V pátek jsem byla s Amadeusem. Dělali jsme domácí hamburgery a zapomněli jsme na hranolky :( (no hlavně že je mám v mrazáku) poté jsme se šli projít po Lidingö, otevřeli jsme si sedmičku vína, koukali na televizi a měli klidný večer. V sobotu jsme se dokonce oba dva podíleli na přípravě snídaně !
Když A. jel domů, mě čekaly nákupy v IKEA se ségrou ! Konečně mám sítko na těstoviny, příbory a nové nože, haha ! Taky jsem zjistila, že jsem zapomněla koupit skleničky na panáky, které jsem zapomněla na bytě na Stadionu :( ach jo ! Takže mě ta IKEA ještě znovu čeká, protože bez panákovek se přece nedá žít (ještě když jsem neměla ani pořádnou párty v novém bytě) ! Večer jsem byla docela unavená, takže jsem usnula v obýváku u filmu.
Dnes jsme se ségrou vyrazily do města na brunch. Konečně jsem se podívala do greasy spoon, kam jsem už dlouho chtěla, ale docela mě to zklamalo. První jsme hodinu čekali na stůl, jídlo/pití bylo předražené a nakonec to nebylo ani tak úžasné... Ale zkusit se má přece všechno ! Stockholm má hodně roztomilých míst, kam se dá jít na brunch / snídani atd.. ♥

Tak, teď si udělám horkou čokoládu, uvařím nějakou večeři a oběd na zítra do práce a budu koukat na televizi. Koupila jsem si taky vánoční voňavé svíčky. K tomu mi tu svítí moje vánoční hvězda v okně ! Super cozy večer ! ♥ Mějte se hezky, ahoj.

Joo a taky hezké narozeniny mojí sestřenici Lucce, která slaví 22.11! a mému taťkovi, který slaví 23.11 !!! VŠECHNO NEJLEPŠÍ ! 




1 komentář:

  1. Tyjo Leni, to je neuvěřitelný, že jsi pořád ve Švédsku..a teď už dokonce i s Týnou.. :) Asi tam už zůstaneš viď? Hrozně ti to přeju! Vím, jak jsi o tom snila a vždycky jsi chtěla švéda, haha. A s tou prací držím palce, je super, že už jsi tam "ostřílená" a nemáš s ničím problém.. :) hodně štěstí <3

    OdpovědětVymazat