15. 11. 2016

15/11/2016

Hezký úterní večer !Jak jsem minule psala, tak se taky stalo. Venku je znovu nad nulou a sníh taje a taje... Takže jsou všude kaluže vody a to je snad ještě horší, než ten sníh samotný. Doufám, že přes víkend to zmizí všechno (má totiž pršet)

Minulou sobotu jsem zažila malé vzrůšo ! Se ségrou jsme jely do města, zašly jsme do jedné z roztomilých kaváren na Gamla Stan a poté jsme měli v plánu udělat pár fotek, což nám ve městě moc nevyšlo. Byla uzavřená celá ulice, všude bylo hrozně moc policajtů, veliké policejní dodávky, vrtulníky a my se ségrou, jsme si myslely, že možná pojedou nějací politici, nebo třeba královská rodina..Takže jsme se ani nějak nezajímaly a šly na metro. Jenže najednou začal neskutečný křik, exploze, lidi začali házet okolo sebe sníh a já, jako moc zvědavý člověk, jsem nutně potřebovala vědět, co se to děje... 
Vedle mě v tu chvíli stála skupinka mladých lidí (asi v mém věku) když v tom jeden kluk řekl 'chudáci turisté, ani neví o co jde..' najednou si na sebe celá skupinka navlékla masky a začali křičet 'navždy fašistou'  :O Mezitím už na mě ségra křičela, ať jdeme pryč a to jsme taky po další explozi udělali. Díky bože, že jsme nebyly o trochu více zvědavé (a taky že nám byla zima...) a nezůstaly jsme stát v té ulici, neboť bychom se pravděpodobně k tomu metru ani nedostaly. 
Po té jsem si četla v novinách, co to mělo vůbec za význam. Podle všeho to byl protest spojený s volby presidenta USA. Nikdy předtím jsem nic takového nezažila, ale musím teda uznat, že v tu chvíli na tom místě, to bylo docela šokující a nepříjemné. Naštěstí se nikomu nic nestalo (až na pár neshod s policií, haha.) 

V sobotu k večeru potom přišel Amadeus. K večeři jsme si uvařili pulled pork a pečené brambory s mrkví a petrželkou. Musím uznat, že se nám to povedlo. K tomu jsme si později dali šampaňské a koukali jsme na ztraceny. 
V neděli se chtěl jít Amadeus projít po Lidingö, jelikož bylo krásně slunečno, ale když do oběda válíte šunky v posteli, tak to stejně padlo. 


Tenhle týden teprve začal, v práci je to v pohodě, dneska měla přijít Lillie na návštěvu, ale bohužel její manžel měl problémy se srdcem, tak zůstala s ním doma. Každopádně doufám, že se brzy uvidíme. Taky už jsems i konečně koupila letenku a tak mě čeká týden v Česku na Vánoce. Už se těším, jelikož Vánoce jsou moje nejoblíbenější svátky. Doma jsem si dala do okna už i Vánoční hvězdu, haha ! to musí prostě být (ale přísahám, že tenhle rok ji sundám dřív než v únoru, haha !) Hezký zbytek večera, brzy zase napíšu. Ahoj :)







Žádné komentáře:

Okomentovat