31. 10. 2016

31/10/2016

Ahojte !! Tak už jsem přestěhovaná. Je to takový zvláštní pocit, být zase v Lidingö, ale je to fajn. Byt je moc hezký a určitě vám to tady nafotím, hned po tom, co se tu zabydlím a vybalím všechny svoje věci - a že jich není málo. 
V pátek přišla Karlee se ségrou, dali jsme si vínko, tacos a měly takový holčičí večer, haha. V sobotu jsem zabalila co jsem mohla a potom jsem jela k Amadeusovi. Víte, jak jsem psala o té Vietnamské restauraci? no tak ta se bude konat až tuhle sobotu, protože minulý týden bylo plno. Takže jsme si uvařili špagety bolognese, koukali na ztraceny a šli jsme docela brzo spát. Taky jsme byli dost brzo vzhůru, ale to je tím, že se měnil čas.. 


V neděli ráno jsem si potom zajela do Lidingö pro klíče od nového bytu. K obědu jsme si pak se ségrou udělaly poslední palačinky na Stadionu. Já jsem potom pořádně uklízela a ségra šla do města na kafe. Večer se potom znovu stavila s autem a stěhování mohlo začít !
Díky bože, že mi ségra pomohla to všechno převézt a přenést (víte, ten nový byt nemá výtah !!!) Ale už jsem tady a za chvilku to tu bude jako moje, haha !

V práci tenhle týden začínám na 7, takže musím vstávat už v 5 ráno a to není vůůůbec žádná sranda, ale tak nejsem žádný béčko a vydržím to přece :) Navíc dneska ráno byly nádherné červánky ! 
No teď mě už čeká jen uvařit si večeři plus oběd na zítra a jdu spát. Jsem tak unavená, že to není možné !! Tak zatím ahoj :)



Žádné komentáře:

Okomentovat