28. 10. 2016

28/10/2016

Ahoj, tak začnu tím, že práci jsem bohužel nedostala. I když říkala, že se jí líbila moje energie, haha. Tak nevadí, není to první ani poslední práce :)

Týden je za námi, ve Švédsku je čím dál tím větší zima, začíná pršet a určitě to nebude trvat dlouho a bude sníh - a to se teda vůbec netěším. Jinak mi to uteklo rychle, v práci je pohodička. Někdy jsem fakt ráda, že mají všude ty stoly, které jdou zvýšit a snížit, takže člověk může i stát a ne pořád jen sedět na zadku. Taky se snažím každou obědovou pauzu jít alespoň na malou chvilku ven se projít, ať nejsem 8h jen uvnitř.

No v mém balení jsem se zatím moc neposunula, ale musím to zítra dodělat. Taky musím zajet do IKEA, nakoupit potřebné věci. Večer jdu potom k Amadeusovi, jsem pozvaná na večeři někam do Vietnamské restaurace, tak uvidíme (docela se modlím, aby měli sushi, protože bych si fakt dala, haha ! ) V neděli mě naopak čeká poslední dokončení, úklid bytu a pak už jen stěhování. Díky bože, že mám ty holky, co mi pomůžou. Bude to opravdu ještě sranda. 
Další článek vám určitě napíšu už z nového bytu :) Jen teda bude trvat zase, než si to tam upravím a vybalím a udělám podle sebe, ale tak Řím přece taky nepostavili za den.

Teď už čekám až se staví ségra a Karlee, dáme si nějaké drinky, uvaříme večeři atd. Taky jsem upekla štrůdl !! a mám z toho hroznou radost, haha. Měla jsem na něj opravdu chuť ! Zatím se mějte, hezký víkend ! 





1 komentář:

  1. Znamení, že na tebe čeká ještě lepší práce! a doufám bude potom flat tour, haha, jsem zvědavka zvědavá :D

    OdpovědětVymazat