25. 10. 2016

25 / 10 / 2016

Hezký úterní večer všem ! Některé určitě zajímá, jak jsem dopadla s tou prací o které jsem psala minule. JEŠTĚ NEVÍM. Taky mě to ubíjí, haha. Minulý týden v pondělí jsem měla ten druhý pohovor, na to mi v úterý hned volali, jak se cítím a co si o tom myslím.. Tak jsem to všechno brala pozitivně a čekala jsem do poslední minuty v pátek, že teda zavolají jak slíbili. Nic. No v pondělí mi zazvonil telefon s tím, že se ještě nerozhodli ! ach jo. Takže, prosím vás všechny, pořád mi ještě držte palce, ještě nic není ztraceno, haha !

Tenhle týden je taky můj poslední týden na bytě na Stadionu ! V neděli se stěhuji zpátky do Lidingö. Těším se a bojím se zároveň !! Každopádně, to balení mě opravdu zabije ... zatím mám zabaleno 8 velikých tašek (a to mluvím o velikosti XXL IKEA tašky) a to nejsem ještě zdaleka u konce... Naštěstí mám ségru a Karlee, kteří mi v neděli pomůžou se stěhováním ! No a pak už jen bouchnout to šampaňské, které schovávám pro mě a Amadeuse ! a po vybalení a usazení se, tak musím udělat pořádnou kolaudačku, haha !


Jinak není ve Stockholmu nic nového. V pátek jsem byla s Amadeusem, ten přinesl sedmičku červeného a sám uvařil večeři. (už se lepší, tentokrát bylo maso na šťávě a těstoviny ! haha ) 
V sobotu jsem se konečně pořádně vyspala, Amadeus udělal snídani (asi bych mu to měla někdy už oplatit, ale když mě se tak nikdy nechce dělat snídaně !! ) Odpoledne jel Amadeus domů, protože já jsem musela hlídat děcka v Lidingö. Alissa a PO šli někam na večeři a jejich aupair Laura byla se svým přítelem v Göteborgu. Bylo sice fajn vidět děcka po takové době - oba hrozně vyrostli ! ale upřímně mě to tam do půl noci nebavilo .. haha. Po tom co šli děcka spát, tak jsem koukala na televizi, na chvilku jsem taky usnula.. a jak tak hezky pršelo, tak bych spala i celou noc. Potom, co Alissa a PO přišli domů,  vzala jsem taxika a těšila jsem se do postele ! ♥ V neděli potom jsem začala trochu balit, volala s mamkou na skypu a taky jsem koukala na výměnu manželek. To mě baví, haha !


Taky jsem si říkala, že začnu psát víc na blog. Ségra mi udělala hezký dizajnek a taky moje babičky čekají na každý článek co napíšu a když to teda někdo čte, tak pro mě to taky bude fajn, když si to někdy za pár let přečtu.
Tak zatím ahoj a držte mi pořád palce :) 


1 komentář:

  1. Jsem ráda, že píšeš víc, tvoje články a updaty ze života mě moc baví :) s prací držím palce!

    OdpovědětVymazat