16. 10. 2016

16/10/2016

Ahoj ! já osobně na pátek třináctého nevěřím, ale na čtvrtek třináctého snad začnu. Tenhle čtvrtek byl opravdu hrozný !! Začalo to už ránem, kdy na slussenu v metru hořelo a tak celá červená linka nefungovala a já jsem stála 40minut na zastávce s tím, že jsem neměla tušení, jestli to stihnu do práce, nebo ne !! 
Nakonec metro přijelo, sice na druhou stranu než mělo, ale přijelo ! Práci jsem naštěstí stihla, ale celý den se nějak táhl a když mě opravdu naštval ManPower (firma co mi dává práci) tak jsem myslela, že ten den snad neskončí. Naštěstí jsem všechen svůj vztek vybila v posilovně a večer jsem hlídala toho slovenského kluka, který poprvé konečně byl šťastný a hrál si se mnou ! První 3 hodiny bez breku a vztekání se ! yaaay :D  
Každopádně jiné dny byly v pohodě :) V pátek jsme měli holčičí večer, hezkou večeři, víno a večer jsme šly tančit do města. 
V sobotu jsem byla s Amadeusem a musím se přiznat, že kromě procházky do obchodu, jsme nedělali vůbec nic. Ale někdy člověk potřebuje se jen válet u televize celý den, žejo !
Po té, co Amadeus dneska odešel domů, jsem měla v plánu jít do posilovny, ale vůbec se mi nechtělo a tak jsem si udělala další den nic nedělání. Takže kromě vaření večeře jsem nehnula ani prstem. To jsem ale líný člověk.

Zítra mám na plánu důležitý pohovor a tak na mě všichni myslete, ať mi to vyjde, protože bych za to dala cokoliv. Zatím ahoj ! :)



1 komentář:

  1. Taky nevěřím na pátek 13, jinak moc pěkný článek :).
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat