8. 10. 2016

08/10/2016


Ahoj ! je sobota ráno, půl deváté a já už nemůžu spát. Teď jsem si navykla vstávat každé ráno v půl 7 ráno, ale vůbec mi to nevadí. Ráno si pustím televizi, kde hrají dva díly gossipgirl za sebou, haha. Udělám si nějakou dobrou snídani (většinou ovesnou kaši s banánem a burákovým máslem ♥) nachystám se v klidu do práce a vyjedu. Dřív jsem dělávala chybu, když jsem nejedla snídani a byla jsem schopna být nachystaná v 10minutách. Opravdu je to lepší, když si člověk hned ráno může na chvilku sednout :)

Za pár týdnů se budu stěhovat (na konci října) a tak je čas abych brzo vyšla na nákupy do IKEA ! Budu potřebovat novou matraci na postel a taky nějaké doplňky a rámečky na fotky, haha. Ale už se těším až ségra veme auto a vyjedeme ! :)

Minulý víkend jsme byly hrát s holkami bowling ve městě. A já jsem snad poprvé na světě vyhrála (ještě s Karlee, která měla stejně bodů ale nestihla si hodit po mě, takže jsem vyhrála já!! ). Taky jsem byla hlídat Edwarda a Ludviga, extra peníze se vždycky hodí ! 
No a v pondělí jsem se zastavila ve školce :) Pozdravit všechny učitelky a děcka :) Bylo to fajn, protože děcka měli radost a já jsem měla radost, že si vůbec ti maličcí pamatují moje jméno !
Taky se mě hned dvě mamky zeptaly, jestli jim nechci pohlídat jejich děti někdy. Takže jsem rozdala svoje telefonní číslo a mám zase extra hlídání navíc.

Přes týden to jinak uteklo dost rychle, pracovala jsem každý den (kromě pondělí) až do půl 6 a potom rychle do posilovny !! Taky jsem už týden nejedla nic sladkého !!! jsem na sebe pyšná, haha !! chtěla bych to vydržet celý říjen, ale na takovou dobu si zase nevěřím... Každopádně musím teď zhubnout, ať mám zase o Vánocích co nabírat :)

V pátek přijela na byt Laura, nová aupair od Alissy. Taky přišla ségra a tak jsme pokecaly a daly si pár panáků ferneta na nervy !
Dneska musím do práce a hned potom jdu k Amadeusovi. Jsem zvědavá co mi dneska uvaří k večeři! Tak zatím ahoj :)



2 komentáře:

  1. Ségra už není au-pair?

    Jinak jak se ti sháněl byt? Kamarádka, co tam už nějakou dobu je, mluvila o nějakých pořadnících a čekacích dobách, měla jsem v tom docela zmatek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj !
      ségra je pořád aupair,jen u jiné rodiny.
      Byl není zrovna nejlehčí sehnat. Člověk musí mít hodně známých, kteří mu poradí a něco dohodí. Čekací doba a stát v řadě se musí pokud chces sehnat byt rovnou od města a v té řadě čekají lidé i 10let... takže tak to je :)

      Vymazat