25. 9. 2016

25/09/2016

Ahoj všichni :) .. Přede mnou je poslední týden září a já nemůžu uvěřit tomu, že už to bude měsíc, co nejsem ve školce a mám novou práci. 
Taky jsem začala pomáhat jedné rodině ve městě. Maminka pochází se Slovenska a tatínek je švéd. Jejich syn má 2 roky a musím říct, že takhle ubrečené dítě jsem dlouho neviděla. Teprve začal školku a nikdy před tím nebyl bez rodičů. Takže je to takový maminčin chlapeček a není vůbec zvyklý na hlídání od někoho cizího. Snad se příště chytí líp - třeba na bublifuk, haha.
Jinak mi týden utekl rychle. V práci, jak jsem už psala, to není nic těžkého. Jediné na co jsem nebyla zvyklá, že jsem pořád uvnitř. Přece jen, ve školce jsem byla každý den venku dopoledne i odpoledne. Ale hned jak začne být zima a pršet, tak si ještě ráda zvyknu na to, být v teple.  Ale práce mě teda baví, odpovídám na emaily, telefony, přepojuji hovory atd. 
Tento víkend vymyslel Amadeus lepší večeři, než kaši z prášku ! šli jsme do italské restaurace ve městě. Bylo to tam opravdu moc hezké - takové útulné, vonělo to pizzou a na stolech byly parmazány. Dala jsem si pizzu se špenátem, jelikož jsem celý týden jedla těstoviny k obědu. Víte, já jsem si minulý týden uvařila zapékané těstoviny a udělala jsem dvě zápekací misky a tak jsem to jedla 6dní v kuse ... (a to jsem ještě poslední kousek zamrazila, haha) Každopádně, kdyby mi řekl do předu, že půjdeme do italské restaurace, tak bych ty těstovny v pátek k obědu vynechala. 
Po večeři, jsme si doma dali víno a dívali se ztraceny. V sobotu jsme měli v plánu jít na brunch do města, ale nakonec dělal Amadeus snídani doma :)
Pozdějí v sobotu jsem šla se ségrou na kafe a večer jsme měli naplánované kino - nová Bridget Jones!  a po kině jsme se ségrou a Karlee ke mě na víno.
No a dneska jsem jela do Lidingö na byt, do kterého se budu na konci řijna stěhovat. Domluvit se na smlouvě atd. Tak se už těším :) budu zase bydlet kousek od ségry ( a budem spolu chodit do posilky). Teď jsem doma, peru a koukám na televizi. Easy Peasy. Zítra mě čeká práce a už se těším ! ♥ 


Žádné komentáře:

Okomentovat