20. 9. 2016

20 / 9 / 2016

Ahojte. konečně jsem se zase vrátila do starých kolejí a zpátky do gym ! haha. Už nejsem tak unavená jako ten první týden v nové práci a tak už žádné výmluvy nefungují.
Musím teda uznat, že moje tělo to pěkně poznalo a všechny svaly mě dost bolí, ale bez práce nejsou koláče !!

No jinak, v nové práci se mi líbí :) některé dny jsou víc uběhanější a děje se toho víc, některé dny jsou klidné, na recepci nikdo nevolá, nikdo nic nepotřebuje. Minulý týden jsem na recepci Scandicu potkala jednoho tatínka od nás ze školky ! haha.
V pátek mi Amadeus uvařil večeři ( no pokud se tomu dá říkat vaření - jelikož bramborová kaše z prášku je teda opravdový hnus ) Ale tak má body za snahu !
V sobotu jsme si tyjo trošku pospali, ale fakt se mi to hodilo. No než jsme se dostali do města takbylo odpoledne. Rychle jsem utíkala domů, do sprchy, nachystat se a pak mě ségra vyzvedla a jeli jsme do Lidingö na vínko!
V neděli ráno jsem měla kurz první pomoci pro děcka, což bylo docela zajímavé, ale i tak dvě a půl hodiny ráno se tam málokomu chtělo být. No a v neděli odpoledne jsme měli play date ! Já, ségra, Astrid, Alfred a Alissa. ! Bylo fajn, je zase všechny vidět. PO sice nebyl doma, ale i tak bylo super s nimi trávit nějaký čas.
Tenhle týden utíká rychle. Od zítra budu pracovat na Gamla stanu, takze opravdu kousek, po práci přijde Amadeus a o víkendu udělal A. plány sám :D tak jsem zvedavá, jak to dopadne... snad líp, než bramborová kaše... :) Zatím ahoj !




1 komentář:

  1. Ať se ti v té nové práci daří :) a ta bramborová kaše mě pobavila, tak přeju lepší plány! :D

    OdpovědětVymazat