6. 9. 2016

06 / 09 / 2016

Ahooj !! jsem mrtvá. haha ! jako opravdu. Víte, jak jsem kolikrát nadávala, že jsem unavená po školce. Teď nejsem unavená, ale jsem přímo mrtvá. Můj druhý den v práci byl super. Práce mě zatím baví. Zamlouvám konferenční místnosti, objednávám jím obědy, večeře, připravuju kafe, čaj .. atd:) So far, So good ! ale nejsem teda zatím zvyklá na denně nachozených 11km, haha. Fakt si nedělám srandu. Je to taková práce, že se nezastavíte. Alespoň se nenudím :) 
Jak říkám, zatím mě to baví. Je to něco jinýho než školka, žádné děti, žádný křik. Člověk si v klidu sní svůj oběd (dneska jsem byla na terase :) ) a je to fajn ! 

Ale abych se vrátila i k mému poslednímu týdnu ve školce. Víte, od pondělí do čtvrtku si z toho člověk dělá docela srandu, jakože haha, tohle je poslední týden. No a pak přišel pátek. Všechny jsme brečely. haha. Určitě jim tam totiž budu chybět ! Ale i oni mně budou chybět. Přece jen, dva roky jsou dlouhá doba. 
Dostala jsem veliký dárek od všech kolegyní ( pravé šampaňské, sýry různých druhů a k tomu takové 'krekry' a čokošku). Taky dárek od Adama- naušnice, od Juni další naušnice, od Ackeho a Ludviga - svíčku, taky jsem dostala růži a nějaké cookies od Williama. Dost mě to překvapilo, jelikož dárky jsem vážně nečekala :) 

O víkendu jsem toho měla hodně v plánu. V pátek jsem po školce (s taškou plnou dárku !!) utikala hodit si věchny věci domů a z tama rychle do Mall of Scandinavia, protože jsem tam měla sraz s Týnou. A tím mi to trochu navazuje na dárek pro Amadeuse.... Nikdy jsem nebyla víc naštvaná!
Takže, ve středu to budou dva týdny zpátky co jsem objednala Amadeusovi dárek od Björn Borg - spodní prádlo. No a tak člověk je šťastný, říká si, že před jeho narozeninovou večeří dostane dárek.. no bohužel nic. Ale pořád jsem měla naději na další týden.. A myslíte si že mi to přišlo? NE. Napsala jsem asi 4 emaily, jednou jsem i volala a to mi řekli - jo slečno na takový dotaz musíte napsat email. Cooo???? děláte si srandu?? No a tak jsem se naštvala a koupila jsem to rovnou v kameném obchodě, protože jinak bych se propadla mu říct, že nemám zase celý dárek. No a tak jsem to odvolala tu objednávku - a ještě pořád mi neodepsali. Takže to už je asi vtip. Jinak moje druhá část dárku byla masáž :) ať může taky relaxovat!
No pátek pokračoval tak, že jsme se sešly se ségrou, Týnou z Hradce a Karlee a šly jsem do parku pít. Tam za náma přišli Amadeus, Basse a Jacob a později jsme šli k A. ...
Vsobotu mi nebylo vůůůůbec dobře. Dokonce jsem myslela, že musím odvolat celou sobotu s Amadeusem a jen spát doma. Ale nakonec jsem se překonala - přece jsem  mu musela dát ten dárek!
V neděli, když jsem se vrátila od Amadeuse domů, tak jsem potkala ségru a šly jsme na kafe do města. 

A to mě vede k tomuhle týdnu. A mému prvnímu pracovnímu dnu - pondělku. Kde jsem nemohla celou noc spát, ráno jsem myslela, že do sebe nenarvu ani večeři, jak jsem byla nervózní. No a nakonec to všechno dobře dopadlo :)
Dneska si jen udělám večeři a vemu to opravdu easy. Zítra mám pro práci meeting s jednou rodinou co chce extra hlídání, ve čtvrtek mám Amadeuse na plánu, v pátek Týnu z Hradce, víkend ještě nevím, ale vypadá to na hodně věcí :D Tak zatím ahoj, omlouvám se tak dlouhý článek :)




Žádné komentáře:

Okomentovat