28. 8. 2016

28. 8. 2016

Ahoj ! Zítra jdu podepsat moji novou smlouvu a tím začne můj poslední týden ve školce ! Ale vůbec se mi s něma nechce loučit, po dvou letech tyjo..
No mezitím tenle týden byl docela fajn. V pátek jsme s Amadeusem byli na večeři na televizní věži (nejvyšší budova Stockholmu) a teda musím říct, že kromě toho výhledu to zase tak uzasné nebylo :D Nejen že jídlo bylo nečekaně předražené, ale poslední autobus od restaurace jede 19.50 a to je docela problém když máte rezervaci na 20.00 ..  a jelikož to je dost daleko od města, tak jsme si museli koupit taxi a ty taky nejsou ve Stockholmu zrovna nejlevnější.Ale tak, Amadeusovi narozeniny jsou jednou za rok, tak co ! Chudák jen ještě nedostal dárek, jelikož mi nepřišla jedna část v pátek jak jsem doufala, takže musí počkat až přijde (snad zítra!!)
 V sobotu, když Amadeus odešel domů, jsem šla ven s Caroline aupair, která se zrovna přistěhovala a šly jsme se podívat po celém Stockholmu. Taková menší 10km procházka. haha. Když jsem přišla domů, můj plán byl ještě jít do gym, ale zjistila jsem, že mám pračku napsanou a musela jsem na 100% jít protože už jsem to nestihla minule a měla jsem opravdu hodně prádla. Večer se na chvilku stavila ségra, která pak jela ke svému týpečkovi. Já jsem koukala na filmy a šla spát docela brzo, jelikož jsem musela i brzy vstávat na extra hlídání Edwarda a Ludviga, které jsem měla dneska ráno ! Teď už jen budu koukat na televizi a za chvilku přijde Amadeus a uvaříme si něco dobrého !!
Tak zatím ahoj. Hezký  zbytek neděle.





Žádné komentáře:

Okomentovat