25. 8. 2016

25. 08. 2016


Hello there !Začnu asi první největší novinkou = Minulý týden ve čtvrtek jsem byla na jednom interview. Podle mě to šlo uplně dobře a paní taky vypadala, nadšeně. No každopádně mi slíbila, že se hned na druhý den ozve a řekne mi jak jsem dopadla.. Každopádně.. v pátek nikdo nezavolal.:( Ale doufala jsem, že třeba v pondělí... !každopádně to taky nic a ani v úterý nic.. Tak jsem si říkala, že teda bohužel, jsem to nedostala (ale byla jsem naštvaná, že mi mohli dát alespoň vědět!!) Ve středu odpoledne mi konečně volali a novinka = mám novou práci ! yaaay !! V pondělí jdu podepsat smlouvu a 5. 9. 2016 v pondělí nastupuju. Budu dělat recepční/sekretářku.  Mám z toho opravdu radost, ale trochu se bojím, haha. Přece jen je to něco nového, jiného.. Ale, bude to super změna, kterou opravdu po těch letech s děckama už potřebuju !! Snad se mi povede dobře .. :)

No a abych nezapomněla na zbytek, co se vlastně stalo celý týden.. za první ještě jednou všechno nejlepší Martinovi, který 22.8 oslavil své 20 narozeniny !! yaaay !!
V úterý jsem po práci byla s Amadeusem, který ve středu měl taky narozeniny ! Ty budeme slavit zítra, jelikož on jel na koncert s Bassem, na co se už dlouho těšil :) a já jsem taky jela na festival radia, který byl ve městě zadarmo. Byla to sranda, vidět různé zpěváky a k tomu i DJe Jonas Blue na živo ! 
Dneska jsem byla po práci za Caroline, která má novou aupair a její mamka si přála abychom se potkaly. Takže to byl taky dlouhý den - a už se těším do postele, haha ! 
Zítra půjdu s Amadeusem na jeho narozeninou večeři a konečně dostane svůj dárek. Tenhle rok jsem fakt měla těžké přemýšlet. Nakonec jsem vymyslela takovou dárkovou krabičku (nebo jak to jinak nazvat) kde vlastně 'vložíte peníze' a on si může vybrat jakékoliv spa, masáž nebo něco podobného ve Stockholmu. No a k tomu dostane něco malého na sebe :) Snad mi zítra přijde ten balíček a nemusím to natahovat.. přece jen měl narozky už včera, haha ! 
A zbytek víkendu jsem ještě neplánovala ! Tak uvidím jak to dopadne :) Zatím se mějte fajn! ahoj !






Žádné komentáře:

Okomentovat