14. 8. 2016

14 / 08 / 2016

Ahoj všichni :) o týden později a já už mám zase další novinky. Ve čtvrtek jdu na pohovor, tak se docela těším a hrozně si přeju abych to dostala. Bylo by to super, mít konečně nějakou jistotu, že mám druhou práci !
Taky jsem našla byt a budu se v listopadu stěhovat :) zase zpátky na Lidingö - haha ! já asi budu jen pendlovat mezi Lidingö a městem navždy. 

Během tohoto tydne jsme oficiálně zase otevřeli školku, přišli nové děti, ale nebylo jich tenhle týden tolik, takže se to dalo a mohli jsme se navzájem posílat domů brzy. 
Taky přijela Týna z Hradce, tak jsme konečně zase zašly na kafé a na malé nákupy.
Ve středu jsem byla s Amadeusem, uvařili jsme si véču a relaxovali po práci. Nic speciálního. V pátek přišla Týna ke mně a dělaly jsme vlastní sushi !! to byla mňamkaa !! K tomu jsme si daly pár skleniček vína a pokecaly o všem možném. Týna u mě spala a hned v sobotu ráno jsme vyrazily do města na snídani, do jedné roztomilé kavárny, kam jsem se chystala už hodně dlouho :) Byly jsme tam hned asi hodinu po otevření a už to tam bylo přeplněné lidma ! Po super snídani, jsme jely do Mall of Scandinavia na menší nákupy, ale bylo to docela zklamání, jelikož všechny slevy byly už přebrané, haha. 
Když Týna jela domů, přišel za mnou Amadeus. No a jelikož jsme byli hrozně líní si uvařit večeři, tak jsme si do pizzerie skočili pro pizzu. Večer jsme měli 'ztraceni' maraton a šli spát až kdoví kdy ráno. Dneska (v neděli) přiletěla zpátky a přivezla mi můj nový počítač !! yaaay ! konečně, jsem se dočkala. Myslím, že Amadeus se těšil ještě víc než já,  jelikož  jsem mu dovolila mi všechno nainstalovat a něho to hrozně baví ! 
Potom jsme si dali se ségrou a A. oběd a já se ségrou jsme mohli pořádně pokecat jak se měla v Česku. Já už teď jen uklidím byt, dám sprchu a budu koukat na televizi. A zítra zase do práce. Mějte se fajn ! Ahoj :)



Žádné komentáře:

Okomentovat