31. 7. 2016

31 / 7 / 2016

Ahojte ! Tak jsem zase o rok starší, haha ! Týden už jsem zpátky ve Stockholmu a uteklo to jako voda, ani se mi nechce věřit, že jdu zítra už zase do práce... 
Počasí tu máme hezké a tak jsem se mohla ještě trochu opalovat na začátku týdne. Taky jsem zase začala cvičit a můj plán nejíst sladké vydržel až do mých narozenin.. Se ségrou jsme byly jeden den na borůvkách - tady je jich v lese miliony !! ♥ 
Ve středu jsem měla pohovor, tak se modlím, že se mi brzy ozvou. Taky hledám byt a musím říct, že to není nic lehkého.. Ale všichni se mi snaží pomoct, tak snad něco se brzy objeví !
Ve čtvrtek přišel Amadeus, uvařili jsme si véču podle receptu jeho táty a večer jsme koukali na hodně dílů 'ztraceni' .. já jsem na to nikdy nekoukala a musím uznat, že první dva díly mě nijak zvlášť nebavili, ale teď to je napínavé a já se nemůžu dívat na zbytek dílů, jelikož jsem slíbila Amadeusovi, že se budeme dívat spolu .. (no to jsem teda hloupá, haha )
V pátek večer přišla potom ségra a sice jsme chtěly jít do města tančit, což nevyšlo, ale i tak to byla fun, daly jsme si nějaký drinčíky, upekly pizzu a vykládaly si - dokud jsem neusnula, haha !!
No a další den jsem měla narozky - yaay - ráno mi ségra udělala snídani, pak jsme se šly projít do města a nakoupit no a potom jela ségra do Lidingö a za mnou přišel Amadeus. Ten nám zarezervoval stůl v jedné restauraci ve městě a tak jsme šli na moji narozeninou véču, pili vínko a tak :) Dárek jsem vám ukazovala už v minulém článku - jelikož jsem dostala dárek už v Česku, ale hezká večeře mě taky mile překvapila a potěšila :)
No a dneska už je můj poslední den před prácí... Amadeus teď šel domů - večeř mu praskla žilka v oku, tak jeho bělmo je celé krvavé a moc hezky to teda nevypadá. Já si teď uklidím, budu koukat na telku a půjdu dneska brzy spát - ať jsem zítra ready do práce... No a tím nám pak začne srpen, pro někoho druhý měsíc prázdnin, pro někoho konec prázdnin..Tak zatím ahoj, zase se brzy ozvu ! 


Žádné komentáře:

Okomentovat