24. 7. 2016

24 / 7 / 2016

Ahoj zpátky ze Stockholmu !! Tak moje prázdniny pomalu ale jistě končí a tak si musím užít ještě ten poslední týden. Mezitím si budu hledat novou práci a doufat, že mi konečně něco vyjde ! 

První týden mých prázdnin byl překvapením pro mamku, která nevěděla že přiletím. Taťka mě vyzvedl na letišti a mamka nebyla doma a my jsme na druhý den jely na Mlýny, kde byla i teta se strýcem a Lucií. Pár dní opalování mi vyhovovalo, před příletem Amadeuse, abych nevypada tak bílá jako on, haha ! Po zbytek dní jsem stihla navštívit všechny babičky, kamarády a dokonce i oslavit moje narozeniny - předčasně. 


O týden později jsme pak jeli vyzvednout Amadeuse na letiště. Nás dva pak na druhý den čekal 5ti hodinový let na ostrov Tenerife. Konečně pořádná dovolená pro mě !  Konečně jsme se dočkali relaxu mimo Stockholm, sluníčka a jiného prostředí.
První dna dny jsme prochodili městečkem Puerto de la Cruz. Našli jsme spoustu restaurací, vypili spoustu dobrého vína atd. Třetí den jsme si pronajali auto a jeli na výlet do hlavního města Santa Cruz de Tenerife. Čtvrtý den jsme měli výlet na jih tenerife na Los Cristianos a zbytek ostatních dnů jsme relaxovali u moře či bazénu. Večer jsme si vždycky zašli na dobrou večeri do centra Puerto de la Cruz a prostě jsme si užívali dovolenou :)


Cesta zpátky do Česka však nebyla žádná sranda ... opravdu, někteří rodiče by si měli vychovat své děti trochu víc, než uvažují za vhodné ... Aby vám někdo otravoval celých 5 hodin letu a přitom neodkázal svému dítěti říct, že do cizích židlí se nekope a nedokázal se ani omluvit, když vás jeho dítě poleje vodou - zlatí švédi, ti se alespoň omluví.
Ostatní dny ve Švédsku potom utíkali jako voda... já musela stihnout ještě pár věci a chtěli jsme s A. potkat pár dalších lidí. Vlastně náš původní plán cestování po Česku nevyšel - jako každý rok. 
Ale naši dovolenou v obou státech jsme si užili. A já zase všechny potkám v zimě a snad i ty, co jsem nestihla potkat teď. 


 a na závěr dárek od Amadeuse k mým narozeninám (i když předčasně!) 





Žádné komentáře:

Okomentovat