13. 6. 2016

13 / 6 / 2016

Ahoj všichni ! léto se blíží a s tím i konečně prázdniny !! :) Včera jsme si s A. zabookovali dovolenou do Španělska, takže snad to bude super a všechno dobře vyjde. Mám s tím docela pech, protože všechno je svým způsobem komplikované tím, že letíme z Brna. Ale už se těším ! konečně někam jinam než Česko nebo Švédsko :D

Minulý týden byl fajn. V pondělí bylo volno, takže jsem si mohla super odpočinout, přes týden to docela šlo, ve čtvrtek jsem měla Caroline, v pátek jsme se ségrou dělaly domácí drinky a v sobotu jsem byla u Káji na kolaudačce jejího bytu - kde nám vařila vegan burgery a tacos. V neděli přišel A, ségra nám udělala traniční české koláče, které jsem dneska vzala i do školky na ochutnání :) povidla byla dost úspěch, jen teda Amadeusovi povidla moc nejela :D ale tak. on si hrozně vymýšlí ... 

Zítra máme ve školce - ukončení - taková besídka asi. děti budou zpívat a po představení jdeme všechny učitelky na 'párty' kterou pořádají rodiče nejstarších děti, které jsou na podzim do školy. Tak to bude taky fajn. Ségra bude péct dortík, který jsem si objednala :D haha ! 

Na víkend zatím plány nemám.. A. jede s rodiči na summerhouse a ségra asi bude pracovat. Doufám, že se potkám se Zuzkou, která se v neděli vrátila z dovolené. Tak jště uvidíme, co budu mít v plánu :) 




2 komentáře:

  1. Spanelsko teda zavidim, konecne si odpocines. Jak to tam vubec mad pres leto, kdyz delas ve skolce? Mas dva mesice volna? 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Španělsko není zrovna má vysněná destinace, ale i tam bych se jednou podívala moc ráda, navíc jsem mela na gymplu španělštinu, tak bych ji mohla oprášit :)

    OdpovědětVymazat