5. 6. 2016

05 / 06 / 2016

Ahojte všichni !! poslední pracovní měsíc předemnou...a  už se moc těším na dovolenou :D měsíc žádné děti...a  pokud se mi zadaří najít si novou práci tak snad to bude víc než měsíc bez dětí, haha !
Léto ještě naplánované nemám :/ bohužel nevím přesně, jak to mám udělat.. Ráda bych letěla do Česka, ale zároveň chceme s Amadeusem na dovolenou někam k moři. Jelikož už tři roky po sobě cestuju jen Česko/Švédsko tak by se jedna dovolená někde ve Španělsku nebo někde jinde hodila :) První jsme chtěli do Thajska ale víte jak je to drahé :O a pak kvůli těm útokům není moc na výběr, jelikož Tunisko, Turecko, Egypt atd nepřipadá v úvahu :D .. já bych chtěla do Řecka nebo na Mallorcu ... on zase do Španělska - Teneriffa .. tak uvidíme co vymyslíme :) a uvidíme který týden se dostanu do Česka. Mezitím si (jak jsem psala nahoře) už hledám novou práci.. takže pokud by se mi něco naskytlo, tak třeba nebude žádná dovolená :/ uvidíme !

Tenhle týden jsem měla pohodový :) žádné hlídání Caroline.. musím uznat, že to bylo fajn protože poslední týdny jsem fakt vyřízená a nic nestíhám, jelikož mám Caroline dost často a k tomu i hodně dlouho do večera - a to nebylo první vůbec plánované !! Bylo dost fajn přijít domů, zajít si do posilovny, být s Amadeusem a užívat si volna ...
No každopádně máme ve Stockholmu super léto ♥ ve čtvrtek bylo 30 °C a já jsem musela být v práci až do 20.00kvůli meetingu :( Ale v pátek bylo taky dost krásně a tak jsme se s Amadeusem vydali do parku na 'piknik' :D (no koupili jsme si hambáč po cestě a sedli si do parku, ale snaha se cení :D ) V sobotu jsem měla relax day... No vzbudili jsme se v 1 odpoledne a Amadeus měl ve 4 sraz s klukama. Ségra hlídala díťata a nikdo neměl na nic čas! tak jsem si stáhala film, koukala na výměnu manželek, upekla pizzu a celý den jsem nevylezla z postele ! yees :D 
Dneska bude trochu víc aktivní den :) za chvilku půjdu do posilovny, potom rychlá sprcha, nachystat se a zase do města na smaka på Stockholm ( food festival - všude hodně jídla :D )
Zítra je naštěstí svátek - Švédský národní den, takže nemusím vstávat do práce a půjdu se opalovat, protože má být přes 20stupňů léto :D
No a pak už jen 19 pracovních dnů a prádzniny jsou tady :) Tak si užívejte zbytek víkendu jako já ! ahoj :)




Žádné komentáře:

Okomentovat