31. 5. 2016

31 / 5 /2016

Ahoj zase všichni ! poslední den v květnu a ve Švédsku máme super počasí - letní :) Až mě to donutilo koupit si nové šatky.
Ségra tady měla svoje rodiče celý týden, tak se podívali po Stockholmu ale i po Göteborgu.
Já jsem si mezitím konečně dodělala svoje vlasy a už nemám odrosty až do půl hlavy :D musím teda uznat, že takhle drahýho kadeřníka jsem nikdy neměla, ale zase byl nejlepší ! 
O víkendu jsem měla relaxační pátek a v sobotu jsem ráno měla uklízecí den na zahradě se všema sousedama, se zakončením obědem. Odpoledne jsem se hned musela začít chystat, jelikož jsem byla pozvaná na oslavu 50tin mojí kolegyně a to teda musím říct, že nebylo nic moc... |Představte si, že jsme si museli zaplatit předem 175sek jakože kvůli večeři a po večeři se dokonce i 20sek za sklenicku vína nebo za pivo :/ to upřímně bych nikdy na svoji oslavu neudělala. Snad když chci dělat oslavu narozenin, tak nečekám, že si to mí hosté  zaplatí .. ale tak co už... :)
V neděli jsem jela se ségrou a jejíma rodičema na letiště a pak už jen sprcha a spát. Byla jsem vážně unavená, jelikož jsem přišla v tu sobotu docela pozdě domů a ještě s pár skleniček vína v sobě :D 
Tenhle týden mi začal docela fajn. Odřekla jsem Caroline, protože já prostě na sebe jinak nemám vůbec čas ! A tak jsem včerejší odpoledne/večer trávila s Amadeusem. Dneska jsem měla super workout se ségrou v gym a zítra mě čeká další :) ve čtvrtek mě čeká meeting a wortkout a víkend budu zase s Amadeusem :) a to je asi zatím tak všechno ! V pondělí budeme mít státní svátek, takže prodloužený víkend - už se těšíííím :D



Žádné komentáře:

Okomentovat