3. 5. 2016

03 / 05 / 2016

Ahoj všichni v novém měsíci !! :) máj lásky čas :D tak začnu mým víkendem s Amadeusem. V pátek jsme šli do takové drahé restaurace... teda jako upřímně vám řeknu, že příště s ním klidně zase půjdu na hambáč místo takové restaruace... Věřte mi, že se mi chtělo i brečet když jsem viděla tu cenu za skleničku vína 130sek (390kč!!!!!) ale tak všechno se má vyzkoušet...:D Večer jsme se dívali na dva díly the hunger games !! nečekala bych, že mě takový film bude tak moc bavit !! a už se těším až se zítra podíváme na ty další dva díly :D 
V sobotu jsme chtěly jít tančit, dokonce se A. se svýma kámošema chtěli k nám přidat, ale nakonec - jelikož to Karlee moc přehnala už před desátou :D - jsme zůstali doma a tančili jsme tady :)
V neděli jsme se ségrou a Karlee šly na pořádného hambáče ! a večer zase přišel Amadeus. 
Pondělí ráno začalo hůř, než jsem si mohla vůbec přát. Přiletěli naši a ségra je měla vyzvednout na letišti autem. Jenže co by se tak mohlo jiného stát, než že Alfred onemocněl a zvracel, takže nemohla jet na letiště. Takže mě čekalo domlouvání všeho přes telefon, kupování SL karty atd.. naštěstí se našim podařilo se dostat do města ! yaaay !! Večer k nám přišla Lilie, aby poznala moje rodiče a já jsem byla tak neskutečně unavená, že jsem usnula dřív než oni :D 
No a dneska jsem musela do práce, dřív než naši vůbec vstávali... a z práce rovnou k lodi, protože naši jsou momentálně na cestě do Helsinek :D a vrátí se ve čtvrtek - což je tak akorát, jelikož já jdu zítra zase do práce :) teď utíkám do posilky ať nevyjdu ze cviku, haha! 
Tak, já se ozvu zase později, zatím ahoj - doufám ze mate tak uzasne počasí jako my :) ♥



1 komentář: