24. 4. 2016

24 / 04 / 2016

Ahoj všichni ! víte, jak jsem minule psala, že tu svítí slunce a tak... no tak to stále svítí, ale jen čas od času, jelikož dneska se počasí ve Stockholmu rozhodlo, že sněhu tohoto roku nebylo ještě dost. Naštěstí je venku 'teplo' - nebo alespoň dost teplo na to, aby sníh zůstal.
Přes týden bylo všechno stejné jako obvykle. Děti ve školce pořád zlobí a co si budeme, i některé učitelky zlobí, haha ! Karin je pořád na 25% na nemocenské a bude až do léta, no a tak my s Lillie musíme pracovat víc a víc.. 
V úterý jsem byla s Amadeusem. Uvařili jsme si doma - quesadillas ♥ a koukali jsme na takový smutný film 'what's eating Gilbert Grape' - pokud jste film nikdy neviděli, tak doporučuji !! hlavní role jsou Leo Dicaprio a Johny Depp! a teda držela jsem se hodně abych na konci nebřečela! 
O víkendu jsem byla se ségrou. V pátek jsme byly i s Josefin tančit venku. To jsem si užila, jelikož už jsme dlouho nikde nebyly ! a v sobotu jsme měly se ségrou dost veliký den. Ráno jsme utíkaly na kungsträdgården, kde nám už tak napůl vykvetly kytičkové stromy, pak jsme měly pračku, posilovnu a večer byl Kulturnatt. Moc jsme těch muzeí nestihly, ale bylo to fajn.
Dneska při tom moc super deštivo/sněživém počasí jsme šly do posilovny, teď nám ségra dělá zdravou celozrnou pizzu a později přijdou ségry kámošky na kafe. 
No a zítra jak už jinak mě čeká další pracovní den, k tomu den s Caroline, posilovna a pak už zase nějaké plány s Amadeusem :) Tak si užijte zbytek neděle, já se zase ozvu. Ahoj !





1 komentář: