17. 4. 2016

17 / 04 / 2016

Ahoj !! víte, jak je hrozné, že celý týden je nádherné počasí, krásně, slunce, teplo až 15°C a o víkendu jak naschvál - zima a prší :/ 
Přes týden jsem měla extra hlídání, jak Caroline, tak Edwarda s Luddem, takže můj jediný den bez dětí byla sobota, kterou jsem měla zrovna docela kocovinu, haha.
Ve školce máme strašně moc nemocných dětí a já sama začínám kašlat ! :/ Ale musím vydržet a být fit :D V úterý jsem měla večeři s Alissou, konečně po dlouhé době sushíčko ♥ - víte, Amadeus je alergický na lososa a nechutná mu sushi a ségře taky sushi nechutná, takže já chudák nikdy nemůžu s nikým na sushi :D Ve středu jsem měla po práci posilovnu, ve čtvrtek jsem byla s Caroline na baletu no a v pátek jsme měli doma 'party' :D tak přišla Josefin, segra, Amadeus, Emil, Basse a Jacob. Byla to fun ! hráli jsme docela dobré picí hry, takže byla fakt sranda :)
V sobotu jsme s Amadeusem spali ... hooodně dlouho, někteří s nás se necítili moc super - ehm :D a někteří (ségra) museli dokonce ráno pracovat s děckama :D My jsme potom šli s Amadeusem na takovou velikooou véču - na hangover hamburger :D♥  a musím uznat, že to byl jeden z nejlepších a taky největší který jsem kdy snědla :D 
No a dneska jsem už ráno byla hlídat kluky v Lidingö, potom jsem jela do města koupit si nový makeup a ještě do posilky. Takže jsem mrtvá :D Ted volám s našima na skypu a půjdu si potom udělat nějakou večeři. Zítra mě čeká další dlouhý pracovní den, protože mám zase extra Caroline, ale to utíká rychle, jelikož si většínou hrajeme s Alfredem a Astrid ! Tak se zatím mějte, ahoj :)






Žádné komentáře:

Okomentovat