10. 4. 2016

10 / 4 / 2016

Ahoj všichni ! duben ve Stockholmu začal opravdovým aprilovým počasím ... Chvilku je nádherně slunečno a teplo a za ve chvilce leje jako z konve... 
Tenhle týden byl opravdu pracovní a tak jsem byla ráda za každou chvilku s Amadeusem, kdy jsem nemusela přemýšlet nad prací, meetingem a dalšíma věcma, které se mi poslední dny honí hlavou. V pátek jsme s Amadeusem měli naplánované nákupy, jenže Amadeus musel pracovat dýl než obvykle a tak bychom to nestíhali až do Barkaby. Tak to A. přišel se super nápadem, že budeme péct vlastní pizzu .. (no hádejte, kdo ji pekl žejooo) Každopádně se musím pochválit, že se mi těsto teda povedlo i celá pizza - i když teda jsme my chytří zapomněli na oregano, které jsme sice koupili, ale nerozdělali :D Večer jsme ještě přemýšleli, že bychom zašli do kina, ale ten film hráli buď v 10 (což jsme nestíhali) a nebo ve 12 a seďte si do dvou rána v kině :D Každopádně jsme si stáhli několik filmů a stejně jsme do půl 5 ráno koukali na filmy doma .. 
V sobotu jsme se samozřejmě nemohli vykopat z postele... ale měla jsem plány už se ségrou, která přijela po dvou týdnech z Åre :) Šly jsme do města a večer si daly vínko a povídaly si až nevím do kdy. Dneska jsem jela ještě za ségrou do Lidingö, protože chudák musí zase hlídat. Momentálně byl můj plán jít do posilky, ale jsem uplně unavná a taky líná, takže si zacvičím doma podle nějakých videí. Potom budu koukat na televizi a přijde A.  ... no a zítra zase práce a další týden předemnou :) Tak zatím ahoj, hezký zbytek neděle !




Žádné komentáře:

Okomentovat