7. 3. 2016

7 / 3 / 2016

Ahoj ! tak. A máme tu březen, první jarní měsíc, ale jaro ve Stockholmu teda ještě nezačalo. Co hůř, včera dokonce sněželo, ale naštěstí je tady plus °C a tak z toho sněhu je hned břečka .. Ale příští týden by mělo být i slunce zpátky ! yaaay

Týden utekl rychle a vypadá to, že i ty ostatní budou v klidu a rychlé, jelikož Karin (moje kolegyně, kterou nemáme všichni zrovna v lásce) je doma a dostala nemocenskou na dlouhou dobu kvůli 'stresu' a to pracuje jen na 60% ... tomu teda říkám stres :D  Každopádně to znamená klid a mír u nás v práci a všichni jsme šťastní :D 
O víkendu jsem byla s Amadeusem. Už dlouho jsme spolu uplně jen my dva netrávili víkend, tak se to docela hodilo nám oboum :) Koukali jsme ten nový film 'The Revenant' s Leo Dicaprio, za který dostal ten jeho první oscar. Docela by mě zajímalo, co jste si mysleli o tom filmu, pokud jste ho teda viděli.. Pro mě byl docela zmatený, ze začátku nezajímavý, smutný, ke konci už docela dobrý, ale pořád teda moc dlouhý a znovu bych ho nepotřebovala vidět. 

Dneska jsem měla jen krátký pracovní den, protože po obědě jsem musela do města na kurz, ale bylo to docela fajn. Teď s dám večeři a půjdu do posilovny:) tak hezký zbytek dne ! 


Taky jsem si o víkendu zašla do Lush, kde jsem si koupila šampon BIG, který je pro začátek, co jsem ho vyzkoušela opravdu super :) 


3 komentáře:

  1. u nás to tiež s tým počasím nie je najlepšie, skoro stále prší :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, teď na fotkách jsem si všimla, jak máš krásně dlouhé vlasy! Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat