30. 3. 2016

30 / 3 / 2016

Ahoj všichni po prodlouženém víkendu ! Velikonoční prázdniny mi začaly minulý čtvrtek, kdy jsme zavírali školku už ve 2 odpoledne ♥ Vyzvedla mě ségra a jely jsme do Mall Of Scandinavia, kde ségra rozdala nějaký životopisy a já jela nakupovat žejo :D 
V pátek nás čekaly nákupy číslo dva a celodenní IKEA, rusta a tak.. (hned je to rychlejší s autem !) Taková náhoda se nám stala, že vyjíždíme schody v IKEA a najednou za náma stojí Josefin :D opravdu zázrak, potkat někoho známého uplně náhodně v obchodňáku a to jsme to ani o sobě navzájem nevěděly, že tam jedeme :D
V sobotu se nás pět holek vydalo na večeři do města do české restaurace Krogen Svejk :) tak jsem si dala pravý bramborový salát a řízek i ve Stockholmu :) Ze zvědavosti jsme se zeptaly té hospodské, jestli umí česky (to jsme se ptaly anglicky) a ona nám odpověděla, že ano .. no a my místo toho abychom zareagovaly jako každý jiný čech, svým rodným jazykem, tak jsme jen kývaly jakože, okayy :D a to bylo snad poprvní, co jsem se styděla mluvit česky :D 
V neděli ráno mě čekalo vstávání už brzy ráno, ale ne tak brzy jako mého taťku, který přiletěl do Stockholmu na pár dní. Vyzdvedla jsem ho na arlandě a jeli jsme domů. No poprvé co se mi kdy stalo, že se něco vylilo do kufru a to zrovna taťkovi pivo, které přivezl Amadeusovi :D Takže hned ze začátku jsem utíkala mu vyprat všechno oblečení, haha !
Po prádle jsme vyrazili na procházku do města a večer nás čekala večeře u Jamie Olivera - jeho italské restauraci (počítejte schválně se mnou, kolik italských restaurací jsme navštívili během tří dnů)
taťka a jeho krevety poprvé!

Na Velikonoční pondělí nás čekala další veliká procházka celého města, a ten den jsme ukončili se 13,8 km !! Tentokrát jsme šli do Philsburger na hambáč, kde nám při odchodu řekl číšník (kterému bylo tak 18-20let) 'děkujeme ahoj' :D nevím jestli jsme z toho měli větší radost my, nebo on, že si tak rozumíme :D Večer přišla ségra a šli jsme všichni do sportovního baru, který bohužel zavíral už v 10, kvůli tomu, že byl svátek.. 

V úterý konečně nastal ten fotbalový den! Ráno nám sice trošku zapršelo, ale po zbytek dne bylo docela hezky a teplo. První jsme si řekli, že si zajdeme na pizzu k našemu, ale nakonec jsme zašli do italského vappiana na těstoviny - další těstoviny s krevetama pro mého taťku :D Domů jsme si to zase oběšli malou procházkou a pak jsme počkali na Amadeuse, který přijel v pondělí ze summerhousu a šel s náma na fotbal. Dali jsme si nějaké pivo doma a jeli do města ještě na večeři před fotbalem. Vedle stadionu je přímo ta dříve už zmiňovaná Mall of scandinavia a tak jsme tam chvilku poseděli. Na indické jídlo se nikdo necítil (a já jsem byla ještě skoro plná z obědu) tak jsme si našli takovou roztomilou italskou restauraci, haha  ! Potom jsme už šli na fotbal, kde jsem dokonce i já fandila !! a skončilo to 1:1... Po příchodu domů si taťka s A. dali pivo a šli jsme spát..
Dneska musel taťka vstávat už v půl 4 ráno. Zavolala jsem mu taxika na letiště a po jeho odjezdu mě čekaly ještě dvě hodinky spátku ♥ což bylo dohromady za celou noc tak 4-5hodin a tak mi muzete verit, ze jsem byla opravdu ráda, že jsem dneska v práci končila už tak brzy a mohla jsem jít domů odpočívat. Teď budu koukat na film, pak půjdu možná do posilovny a nebo za A. a nebo obojí... tak uvidíme, jak se těm mým nohám bude chtít :D ... tak zatím ahoj !!



3 komentáře:

  1. Parádní článek, super fotky. Taťka sympaťák :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky, moc Vám to tam sluší.. a tolik jídla :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat