22. 3. 2016

22 / 3 / 2016

Ahoj všichni ! můj docela fajn den skončil nehezkou zprávou o teroristickém útoku v Brusselu :( Každopádně ve Švédsku se nezvýšil stupeň nebezpečí a já osobně si myslím, že to byla odplata za chycení toho hlavního teroristy z Paříže... 

Minulý týden mi uběhl rychle.. byla jsem pěkně nachlazená, takže jsem až do pátku seděla na zadku místo posilovny. Ve středu večer jsem až do půlnoci hlídala Caroline, takže jsem se domů dostala kolem půl 1 ráno a byla jsem uplně vyřízená. Hned ráno mě od Caroline mámy čekala nemilá smska o tom, že Caroline má vši.. a tak jsem hned utíkala do lékárny (což teda švédské lékárny jsou na nic, protože otevírají až v 10.00 ráno ...) a koupila jsem si hřebínek a preventivní sprej proti vším :D Naštěstí moje vlasy jsou snad vši-odolné, protože jsem za celý svůj život ještě žádné neměla (musím to zaklepat !!) I ve čtvrtek jsem potom jela s Caroline na balet a už jsem se nemohla dočkat víkendu.
V pátek jsem se ségrou byla konečně v posilovně a večer mě čekala prádelna a trochu vína u výměny manželek, haha :D
Sobotu ráno jsem začala opět v posilovně a tak jsem pak ani nestíhala se nachystat na spa s Amadeusem. On většinou chodí všude pozdě, ale tentokrát byl nachystaný dřív než já a tak na mě ještě ve městě čekal ! :D (a to se asi už nikdy nestane..) Potom jsme se teda vydali do města se koupat, do bublinek, do sauny a všeho možnýho, co tam bylo.. kromě venkovního bazenu, jelikož nám už zase sněží :D No a do toho sněhu po celém dni na centralbadet nebylo zrovna super jít .. Na sedmou jsme měli zamluvený stůl v jedné italské restauraci, kde jsem měla konečně moc dobrou pizzu - čtyři druhy sýrů ♥ nikde jinde jsem tu pizzu ještě nenašla !! a k tomu jsme si dali skleničku červeného vína .. a světe div se, mně to červené víno dokonce začalo i chutnat :) :D Večer jsme potom koukali na nějaký film a A. byl dokonce až extra hodný, že jsem dostala i masáž zad před spaním :D 
Abych mu to ráno oplatila, tak jsem mu nachystala palačinky ke snídani až do postele! takže si nemohl na nic stěžovat :) až tak jsem já hodná !! 
No a včera jsem opět hlídala Caroline. Šli jsme do kavárny na čokoládovou kouli a kafe pro mě a docela mi to rychle uteklo :) a teď jsem už v posteli, po večeři, po posilovně a budu koukat na nějaký film, než půjdu zase spát.
Ve čtvrtek máme naštěstí otevřenou školku jen do 14.00 a pak mě čekají velikonoční prázdniny !! ale jen do středy :( To bohužel musím zase do práce, protože máme několik dětí, kteří potřebují back up a tak to budu já a dvě moje kolegyně, které jsme se musely obětovat a pracovat ty tři dny :D 
V neděli ještě vyzvednu taťku na letišti, což znamená, že musím vymyslet nějaký program... což není moc jednoduché upřímně, neboť jsou svátky a né všude je otevřeno :/ A v úterý jdeme na fotbal i s Amadeusem, který se mě už snad milionkrát zeptal, kdy ten můj taťka přiletí - i když jsem mu to už milionkrát říkala :D 




Žádné komentáře:

Okomentovat