13. 3. 2016

13 / 03 / 2016

Ahojte všichni !! Takže začnu tím, že bych chtěla popřát dědovi všechno nejlepší k narozeninám, které má sice až 15/3, ale on si to stejně dřív určitě nepřečte :D 
Tenhle týden byl pro mě hodně pracovní, hlídala jsem extra Caroline ve středu i ve čtvrtek, taky jsem měla Adama od středy až do pátku (kluk s autismem o ktereho se člověk musi starat na kazdem kroku) Alespoň už přišlo krásné slunečné počasí a dokonce se to má tenhle týden vyšplhat až na 11°C !!! No nejradši bych vytáhla už tenisky a baleríny, ale vzhledem k tomu, že jsem dostala pořádnou rýmu přes noc, tak je nechám ještě chvilku v botníku:)
V sobotu jsem hned od rána měla návštěvu od Alissy, PO, děcek a ségry, kteří přišli vyměnit sedačku na bytě.  No, musím upřímně říct, že se sem rozhodně červená sedačka nehodí, ale on ten byt je celkově docela chaoticky zařízený, takže ta sedačka už to nevyřeší :D 
Po velikém stěhování, ze kterého mě ještě teď bolí svaly na rukách, jsme se se ségrou vydaly do ABBA musea, které bylo super  ! konečně jsem si zazpívala jako ABBA  a dozvěděla jsem se věci jak celá skupina vznikla atd, o čem jsem neměla ani tušení (to je ostuda, co !) 
Jelikož pokaždé hledáme nějakou super 'cute' kavárnu, tak jsem se rozhodly, že prostě pojedeme metrem někam, kde jsme ještě nebyly a zajdem do první kavárny kterou uvidíme ! - tak se taky stalo a vybraly jsme dobře :) Večer jsme jen koukaly na filmy a šly spát. Ségře včera nebylo moc dobře a tak jsem to asi na půl i od ní chytla.. (no taky si za to můžu sama, když chodím vyhodit koš v kraťasích) a tak moje neděle skončila tak, že místo dnu s Amadeusem, ležím doma na gauči a piju čajík :D to se teda mám no ... Ale stihly jsme si se ségrou zajít na super brunch do STHLM brunch club !! 
No a zítra už musím zase do posilovny, kterou jsem tenhle víkend kvůli rýmě vynechala a taky mám další extra hlídání Caroline... Ale extra hlídání jsou extra peníze a to se vždycky hodí :) A za dva týdny touhle dobou tu budu mít pappa, který přiletí na fotbal :) 





Žádné komentáře:

Okomentovat