21. 2. 2016

21 / 02 /2016


Ahoj !! tak jsem zpatky z Londýna. Můj výlet začal už v pátek ve 4 ráno, kdy mě vyzvedl taxi a zavezl na Arlandu.. Bohužel jsem v noci toho moc nenaspala, takže jsem byla hrozně moc unavená a ani kafe mě pořádně neprobralo  :/
V letadle jsem toho taky moc nenaspala a už jsem odpočítávala minuty až přistaneme. Na letišti mě už čekala Aduš a spolu jsme jely do města. Tam jsme si zařídily celodenní lístek na metro, odevzdaly kufry na hotel a mohlo se vyrazit po památkách !
Začaly jsme na Waterloo - London eye, Big Ben, přes London bridge, Liverpool street, až po Oxfordstreet a další :) Večer jsme obě dvě padly za vlast, protože jsme byly tak hrozně unavené, že to ani nebylo možné.
V sobotu jsme už od rána vyrazily na nákupy na Oxford street a na Stratford shopping centrum, které bylo teda tak veliké, že se to sotva dalo projít. Samozřejmě na hotel jsme dorazily až večer, kdy jsem myslela, že už ty tašky ani neunesu ! Ještě ten večer jsem si musela objednat taxika, protože oni v Londýně se rozhodli, že prostě metro nepojede :O to by ve Stockholmu teda neprošlo .. a jelikož jsem musela stihnout bus na letiště, tak mi jiná možnost nezbývala. Na letišti mě čekalo velice nemilé překvapení.. a to že 'check in' u raynair se musí dělat předem (a jelikož jsem s něma nikdy neletěla, tak jsem to nevěděla ehm... - moje chyba žejo) ale to, že ten check in bude dražší nez samotná letenka s tím jsem teda nepočítala...
No, ale abych byla upřímná, tak ne všechno mě na Londýnu nadchlo. Ty davy lidí, co se nedokážou ani omluvit když vám skoro vypichnou oko deštníkem a ještě se tváří velice naštvaně, že jim vlastně někdo ťuknul do deštníku.. No a ty odpadky na zemi, o tom ani nemluvím, pardon ale to si nemůžou vyhazovat odpadky do kontejneru?  Takže bych to shrnula tak, že památky super - ty jsem si užila - nákupy samozřejmě taky :D ale stejně by člověk neměl mít takové veliké očekávání dokud to neuvidí sám:) ale na druhou stranu, aby to nevypadalo, že říkám jen ty negativní věci... Za celou dobu jsem viděla pouze jednoho bezdomovce a to v těch 5 ráno při čekání na autobus a nikdo nechřastil v metru s kelímkem od starbucks a nežebral peníze, jako to je ve Stockholmu na denním pořádku ...
no každopádně teď už jsem konečně doma. Domů jsem se dostala tak ve 2 odpoledne, ale ségra mi uvařila oběd ♥ ( ještě že tak když člověk nemá žádný normální jídlo po celý den !) teď se půjdu osprchovat, vytahat vsechny věci z kufru a spát.. zítra mě zase čeká pracovní den :D










1 komentář:

  1. Leni, uzasny fotky! Vypada to, ze sis Londyn uzila ;)

    OdpovědětVymazat