16. 2. 2016

16 / 02 / 2016

Ahojte !! tak ještě jeden článek po velkém víkendu a před velkým odletem do Londýna :) Začnu asi přáním hezkých narozenin Kristýně, která slaví dneska 21. narozeniny ♥ puss och kram kompis !

Víkend utekl zase pro změnu rychle a mně začal tak, že jsem pekla narozeninový dort pro ségru. Jelikož já dostávám od segry dort každý rok, akaždý rok na její narozeniny jsem byla ve Švédsku, tak konečně jsem měla příležitost jí taky jeden upéct ! Tím pádem v pátek hned po práci jsem si musela pohnout a všechno udělat, než ségra přišla na byt. Když dorazila, zavázala jsem jí oči a tadá překvápko :D dort a dárek :) koupila jsem jí dva řetízky a košili s králíčkama aby se jí nestýskalo po tom jejím :D
V sobotu jsme vyrazily do města na procházku, protože konečně svítilo pořádně slunce a venku to vypadalo jako jaro i když bylo -5°C ... A jelikož jsme si tu procházku prodloužily (protože ehm, se někdo - já - nepodíval na adresu restaurace ... ) tak jsme byly super rádi i za horkou čokošku po obědě ve Starbucks. No a jelikož to byl 'ségry den' tak jsem s ní jela do moderního musea, kde jsme strávily dvě hodiny... A tak jsem zase o pár (pro mě nezajímavých) informací chytřejší .. Kdo by řekl, že kresby, které vidím denně ve školce, můžou být tak hrozně zajímavé, když je nakreslí nějaký starý chlap místo malého děcka ?? Ale tak ségru to bavilo a vrátila se skoro do školních lavic ..
No v neděli mě čekala valentýnská véča s Amadeusem, kdy jsme si konečně dali ty naše veliké dary.. a tak jsem si vybrala takovou docela zajímavou kabelku a on konečně dostal své vysněné hodiny ve které ani nedoufal :D
V pondělí mě pak čekala už práce, při čemž Amadeus do práce nemusel a čekal na mě doma celý den abychom spolu mohli na véču i na to naše třetí výročí .. to je ale hodnej kluk, co? :D
No a dneska jsem byla pozvaná k Alisse na oslavu narozenin ségry, kdy dostala dárek i Astrid která slavila 4té narozniny v sobotu. (vypadá to, že se tady snad pořád jen něco slaví :D ) Teď už jsem se konečně dostala domů, dopíšu článek a půjdu spát. Zítra mě čeká práce, ve čtvrtek tady a vpátek ve 3 ráno mě odveze autobus na Arlandu a hurá do Londyyyyna !! ♥¨ ato potom čekejte článek až v neděli :) Tak zatím ahoj, hezký zbytek týdne !








2 komentáře:

  1. Už 3 roky?! Páni, to ale letí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky, moc vám to sluší. :) Užij si Londýn! :)

    OdpovědětVymazat