12. 2. 2016

12 / 02 / 2016

Ahoj !! Konečně tu je zase pátek a já už jen odpočítávám dny než poletím do Londýna ! ani nevíte jak moc se těším, jelikož jsem v Anglii ještě nikdy nebyla :)

V úterý byl fettisdagen - kdy se tradičně ve Švédsku jí ty super dobré semle :) ten den jsme to 'slavili' ve školce, tím že si děti upekli vlastní semle a pozvali svoje rodiče na kafe do školky :) Později ten den jsem se setkala s Josefin na kafe, jelikož jsme se neviděly hrozně dlouho a měly jsme si toho hodně co říct :D no a večer se ještě stavil Amadeus a koukali jsme na takový klasický švédský sitcom 'solsidan'  :)
Sice o den později ale přece jen jsme se ségrou byly ve městě v jedné kavárně, kterou jsem měla už dlouho vyhlídlou, a semlu jsme si samozřejmě daly ! :) 
Včera jsem měla takový odpočívací den a dneska jsem pekla čokoládovo jahodový dort pro ségru, který slaví v úterý 21 narozeniny !!! Teď na ni čekám - ona neví, že jsem jí upekla dortík :D a už se těším až jí dám dárek :)
Zítra má narozeniny i moje malá Astrid, která už teda moc malá nebude, protože slaví své 4té narozeniny ! Tam se stavím v úterý, takže o víkendu mě čeká nákup dárku pro Astrid :)
V neděli, jak všichni víte, je Valentýn, tak to budu trávit den s Amadeusem a konečně mu dám veliké překvapení, které je už od Vánoc :D haha, tak se těším docela.. no abych nezapomněla, tak hned v pondělí jsou to tři roky, co to spolu s tím blonďákem táhnem.. to je doba, co ? 
Tak, teď jdu nachystat nějaký drink pro mě a ségru a ozvu se zase v týdnu. Užijte si víkend ! 



Žádné komentáře:

Okomentovat