1. 1. 2016

Hello 2016


Ahoj v roce 2016 :) začala bych asi u přání hezkého, šťastného roku 2016. Mně začal tenhle rok sice bez ségry, která je v Åre, ale měla jsem tu Amadeuse a myslím, že jsme si to nakonec užili :)

V Česku jsem byla něco málo přes 10dní. Nakonec jsem naštěstí stihla navštívit snad uplně všechny koho jsem chtěla :) Všechny babičky, tetičky i všechny kámoše :) Zpátky do Stockholmu jsem přiletěla před včerejšky. Let byl v pohodě, až na to vstávání ve 3 ráno, čekání na kufry 53min přesně, zdlouhavá cesta domů, že jsem sotva přišla, uklidila, vybalila a myslela jsem že ani nepočkám na Amadeuse..
No a včera jsme teda nic moc nedělali, kromě obědu ve městě, válení se u něj doma a nakonec večeře s jeho rodiči a strýcem :) Švédi jsou na tohle opravdu experti :D na silvestra musí být prostě steak ze svíčkové a brambory (ať už pečené na smetaně, nebo americké). Potom nám jeho mamka udělala desert a vydali jsme se zase ke mě :) 
Tady jsme se potom ještě setkali s klukama a šli jsme se podívat ven na ohňostroj a připít si. Do města do baru jsme ani nešli, spíš jsme to vzali tak easy easy doma u vína (a piva :D ) 
a jaký byl váš silvestr? 

Dneska jsme půl dne prospali, koukali na filmy, dali si pizzu a čeká chvilka odpočinku :D Zítra se staví Zuzka, tak pokecáme :) a pak mám už jen v plánu nákupy posledního dárku a to je pro Amadeuse ! .. chudák :D








2 komentáře:

  1. Snad ten dárek pro Amadeuse bude stát za to! :D
    Jinak ty fotky od vody jsou úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  2. No pro mě byly celý Vánoce jedna velká lenošárna a za to silvestr pěkně pracovní a to samý Nový rok, takže ti tu pohodičku trošku závidim :)

    OdpovědětVymazat