26. 1. 2016

26 / 01 / 2016

Ahoj ! tak nám konečně opravili topení ve školce, každopádně ten včerejšek teda stál za to. Všude nám běhali opraváři, instalatéři atd atd.. takže docela otravné. Ale chvála bohu, už je to ready :)

Minulý týden uběhl docela rychle. V pátek jsme hráli bowling. A sice jsem z 9ti lidí byla 7má, ale pořád jsem nebyla poslední a to se počítá :D po bowlingu jsme se všichni vydali ke mě domů zapít výhru i prohru :D
Sobota byla odpočinková a v neděli mě čekala posilovna a úklid :) 
(moje Astrid je už hrozně moc veliká ♥ )

No a teď už nám začal další týden. Já momentálně čekám na Amadeuse, pujdeme někam na jídlo. V pátek jdeme s holkama na dámskou jízdu, tančit do města. Další dny musím doplánovat :D 
Joo a abych nezapomněla, za tři týdny letím do Londýna a hrooozně moc se těším ♥ Sice to bude jen takový prodloužený víkend, ale i tak to bude super. 
Zatím ahoj, ozvu se zase později :)

1 komentář:

  1. A nám zrovna přestali topit doma, jenom trochuuu je tu zima :D

    OdpovědětVymazat