7. 12. 2015

Hello december !

Ahojte, zase po dlouhé době :) Druhá adventní neděle za námi a já už konečně mám nakoupené VŠECHNY dárky :) 
Minulý týden byl plný všeho možného.. Některé dny jsem strávila se ségrou, některé s Amadeusem. Ve čtvrtek jsme měli poslední schůzku 2015 ve školce :) v pátek jsme šli se školkou na večeři do města a potom do baru .. :) domů jsem přišla až někdy k ránu a vůbec jsem nebyla nadšená, když jsem zjistila, že jsem další z těch, co mají zánět spojivek.. tadaaa .. takže v sobotu mě čekal #nomakeupday :D 
No každopádně v neděli jsme s Amadeusem šli na super mňam brunch ♥ tolik dobrot na jednom talíři !! a to ještě jsem měla dostat jedny palačinky, ale už bych to nezvládla :D Odpoledne jsme potom šly se ségrou na vánoční trhy do města. Švédský svařák je tak zvláštní :D chutná jako přeslazený čaj se skořicí :D (a ještě tam ani nejde cítit alkohol :/ ) 
Tak teď mě už jen čekají poslední dva týdny a hurá do ČR na Vánoce ! tadaaaaa :D a to ještě nevím, co mám dělat na silvestra !! máte nějaké plány ?




Žádné komentáře:

Okomentovat